Nieuwe Mini

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » ma 14 aug, 2006 16:37

ralph12 schreef:Vast en zeker voor de laatste eisen omtrent het netjes opvangen van aangereden voetgangers.
Met ook meteen zo'n kek hakselaartje erachter? :twisted:

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » ma 14 aug, 2006 17:04

Regent het bij jullie ook zo onophoudelijk???.... Pfff ;-(+ :bluecry:

Of het is weeeeeken lang heet en droog of het is dit tering typhus pleurisweer. Heb ik toch liever het eerste.

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » ma 14 aug, 2006 17:16

verde900 schreef:
De Flok schreef:Misschien heeft het wel die uitstraling, echter als je in zo'n ding gereden hebt kan je voor die prijs geen betere rijdersauto's bedenken. Laatst weer in de mini one met automaat gereden. Vooraf denk je dat het een traag ding is, maar met dat ding kan je planken hoor. Erg leuk op de binnendoorweggetjes. En ja ik hou ervan om af en toe te scheuren. Alleen m'n Saab is daar absoluut niet voor gemaakt, dus komt er een keer een oude Mini bij om vierkant de bocht door te gaan.
Dat moet het onderstel dan doen, voor veel minder geld heb je dezelfde motor in een Chrysler Neon, ik blijf het ding een "damesuitstraling" vinden hebben..
Doet ook puur het onderstel, is erg stijf. Voor in woonwijken vind ik het dan ook geen prettige auto, je hebt met die drempels zo een hernia te pakken.

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » ma 14 aug, 2006 17:17

ralph12 schreef:Regent het bij jullie ook zo onophoudelijk???.... Pfff ;-(+ :bluecry:

Of het is weeeeeken lang heet en droog of het is dit tering typhus pleurisweer. Heb ik toch liever het eerste.
Je hoeft de tuin nu niet te sproeien...

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » ma 14 aug, 2006 17:29

verde900 schreef:
ralph12 schreef:Regent het bij jullie ook zo onophoudelijk???.... Pfff ;-(+ :bluecry:

Ook auto wassen is een stuk makkelijker. In soppie zetten. Afspoelen gaat vanzelf.

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » ma 14 aug, 2006 17:37

ralph12 schreef:
verde900 schreef:

Ook auto wassen is een stuk makkelijker. In soppie zetten. Afspoelen gaat vanzelf.
Maar dan mot je 'm nog wel droogmakuh, anders blijf je die watervlekken zien(tenminste op zwart :evil: )

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » ma 14 aug, 2006 17:51

Nou, ik zet maar Concerto For A Rainy Day op. Van?....

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » di 29 aug, 2006 18:38

Hoe meer ik de nieuwe nieuwe Mini zie, des te minder ik 'm vind kloppen. Het pittige en gedrongene is weg nu met name de motorkap hoger ligt.

Kon wel eens de prijzen van de ouwe nieuwe Mini hoog houden.

Afbeelding

Ferri
Geregistreerd lid

Bericht door Ferri » vr 15 sep, 2006 10:56

:cry:

Heb zelf een poos in zo'n trutteschudder gereden. Oke...het ligt vast op de weg en heeft pit.

Nu de nadelen

-die km-teller is zooo klote! hebben ze wel een mini-klokje geplaatst, maar zit achter dat dikke lompe stuur, en is dus niet af te lezen.

-Je moet geen claustrofobie hebben:)

-Hij slurpt echt benzine als een V8

-Je ziet er toch vaak wat oudere grijze pedante mannetjes in met een endlife crisis:)

Misschien een leuk project voor het verkeerspark in assen.

Plaats reactie