Ontruiming hoofdkantoor dreigt voor Spyker

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Funky Dude
In memoriam †

Re: Ontruiming hoofdkantoor dreigt voor Spyker

Bericht door Funky Dude » vr 31 okt, 2014 1:57

martinphili schreef:Een grote kracht van Muller is juist het aantrekken van investeerders
Het probleem is alleen dat hij het daarna keer op keer verprutst in plaats van het aan de capabele mensen over te laten.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » vr 31 okt, 2014 2:15

As usual lots of experts in here... :-S+

Apart dat iedereen zo enorm verbitterd is over Victor Muller, heeft hij ooit een euro van jullie verprutst? Ik snap niet zo waar die diepgewortelde 'haat' jegens Muller vandaan komt bij een aantal forummers. Jaloezie? :mrgreen:

turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door turbopilot » vr 31 okt, 2014 14:33

sapp, met dit soort excentriekelingen zijn er altijd 2 kampen misschien wel 3 (blijven aan de zijlijn staan en kijken erna)
de rest heeft een mening, zeker op het forum.

die 2 kampen wat ze van Victor zijn er zelfs hier in de familie, :mrgreen:

ik heb hem eens horen spreken en dat kan hij overtuigend goed, maar er zijn zaken, die zelfs ik achterop een sigarendoosje kan uitrekenen dat dat niet gaat lukken :wink:

of laat ik het anders zeggen, ik zet mijn geld er niet op en zou het er ook nooit op zetten.
aan de andere kant, was ik geld nodig, zou ik hem zeker uitnodigen als gastspreker :lol:

volgens mij heeft hij een rechterhand nodig die iets dichter bij de uitvoering staat.

Hertog
Geregistreerd lid

Bericht door Hertog » vr 31 okt, 2014 15:57

RoelandV schreef:@Jungleman: jij noemt Donkervoort. Een andere kleine sportwagenfabrikant waar ik veel waardering voor heb is Wiesmann:

Afbeelding

Bron: http://www.wiesmann.nl/content.php?p=wiesmann-modellen#
Mooie auto's, zeker, maar niet het beste voorbeeld: Weismann is failliet sinds eind vorig jaar en alhoewel er doorstartplannen lijken te zijn is daar tot op heden niets van terecht gekomen...

Funky Dude
In memoriam †

Bericht door Funky Dude » vr 31 okt, 2014 16:23

Ik zie geen verbittering of "haat" in de berichten hier en jaloezie jegens Victor M.? Wat een lachertje! (Overigens is die discussie al uitgebreid gevoerd)

Ik heb alleen niks met verkopers van Afbeelding

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » vr 31 okt, 2014 23:54

Victor Muller heeft i.i.g. in het geval van SAAB geen luchtbellen verkocht, maar is tegengewerkt door GM, de curator en naar het schijnt ook de Zweedse overheid (al dan vanwege de mening van individuen binne die organisatie. Victor heeft in tegnstelling tot de klootzakkendirectie van KPN - die in het jaar dat ze >6 miljard winst maakten > 3000 man op straat zetten - medewerkers in moeilijke tijden werk verschaft en hoop op een toekomst geboden. Met een andere houding van zekere hooggeplaatste personen en de geweigerde investeringen van Dhr. Antonov had SAAB het kunnen redden. De 9-5NG was een near-perfect auto die een kans had, maar in de kiem gesmoord werd.

Je moet hem niet verwarren van die figuren die ik vandaag op een markt magnetische armbanden en kettingen met wonderlijke medische voordelen zag aanprijzen.

VM mag alleen niet verwachten dat de eigenaar van het pand zijn oorlog tegen GM meevoert. VM gokte waarschijnlijk dat GM de rechtzaak zou verliezen, zodat hij weer verder kon. We weten niet wat er tussen deze partijen speelt. Wel frappant dat dit niews vlak na het bericht over het mislukte proces tegen GM verschijnt. Lijkt wel een vendetta.

Plaats reactie