@#$% !!! Parkeerdeukje
-
shearwater
- In memoriam †
@#$% !!! Parkeerdeukje
Het is weer eens zover, een of andere druiloor heeft een portier tegen het achterscherm van mijn cabrio gedrukt. Een klein, maar ergerlijk deukje op de 'schouder' van het scherm dat ik natuurlijk elke keer blijf zien en van de achterkant kun je er niet bij. Hoe goed zijn de restylers tegenwoordig met dit soort deukjes?
-
ReinO
- Donateur (2x)

Re: @#$% !!! Parkeerdeukje
die gaan er perfect uit, maar het kost je flink wat. en ik baal met je mee (heb je niks aan natuurlijk).
ik was 560 euro lichter. het resultaat is na 1,5 jaar nog steeds perfect.
tenzij je de deuk kan terugduwen dan is het een stuk goedkoper.
ik was 560 euro lichter. het resultaat is na 1,5 jaar nog steeds perfect.
tenzij je de deuk kan terugduwen dan is het een stuk goedkoper.
-
ZSR
- Donateur (3x)

Ooooooh ik voel je pijn, stelletje onhandige beren. Deur, winkelwagen of trekhaak...
Briefje? Ho maar!!
Je zou er bijna van die boot boeien omheen gaan hangen bij de supermarkt.
Loop jij ook bij weggaan en terugkomst even de zijkant te scannen?
Wederom 0900 1450 of dit geweldige saabforum.
Kom hier ouwe lobbes..
Ps deukje eruit koste mij 50 per paneel. Bij Moller Autoschade en die is duur.
Briefje? Ho maar!!
Je zou er bijna van die boot boeien omheen gaan hangen bij de supermarkt.
Loop jij ook bij weggaan en terugkomst even de zijkant te scannen?
Wederom 0900 1450 of dit geweldige saabforum.
Kom hier ouwe lobbes..
Ps deukje eruit koste mij 50 per paneel. Bij Moller Autoschade en die is duur.
-
ReinO
- Donateur (2x)

bij mij reed 1 van de buren met zijn caravan er langs: spatbord en deur gedeukt. nog steeds zuur en van de dader geen spoor.
(geen directe buren maar een blokje verderop)
allemaal

(geen directe buren maar een blokje verderop)
allemaal
-
sveba
- Donateur (3x)

ze hebben hier een soort zuignapjes voor die ze erop lijmen en dan met een brug trekken ze de deuk eruit, voor 1 deukje mag het echt niet meer als honderd euro kostenshearwater schreef:Het is weer eens zover, een of andere druiloor heeft een portier tegen het achterscherm van mijn cabrio gedrukt. Een klein, maar ergerlijk deukje op de 'schouder' van het scherm dat ik natuurlijk elke keer blijf zien en van de achterkant kun je er niet bij. Hoe goed zijn de restylers tegenwoordig met dit soort deukjes?
-
AeroR
- Geregistreerd lid
Idd, iets er op lijmen en met een slagpen de deuk eruit trekken als je er niet van de achterkant bij kan.
Op marktplaats zijn er verschillende aanbieders, even zoeken op uitdeuken zonder spuiten.
De ergenis is me bekend, ik heb zo ook een paar plekjes die ik nog wil laten doen. Als ik de keuze heb parkeer ik ook liever niet in naast elkaar gelegen parkeervakken maar achter elkaar.
Zo heb ik laatst in luxemburg de oudere meneer die met zijn auto tegen die van mij gezeten heeft vriendelijk gegroet voordat hij dat gedaan had en hij was al weg toen ik het zag, juist op de bumper die nog helemaal gaaf was

Op marktplaats zijn er verschillende aanbieders, even zoeken op uitdeuken zonder spuiten.
De ergenis is me bekend, ik heb zo ook een paar plekjes die ik nog wil laten doen. Als ik de keuze heb parkeer ik ook liever niet in naast elkaar gelegen parkeervakken maar achter elkaar.
Zo heb ik laatst in luxemburg de oudere meneer die met zijn auto tegen die van mij gezeten heeft vriendelijk gegroet voordat hij dat gedaan had en hij was al weg toen ik het zag, juist op de bumper die nog helemaal gaaf was
-
ZSR
- Donateur (3x)

Ronduit asociaal!
Nu ben ik biased in mijn liefde voor met liefde onderhouden auto's.
Dus als ik het zie gebeuren ben ik zo'n betweter die de dader er op aanspreekt en er bij blijft.
Dus als ik het zie gebeuren ben ik zo'n betweter die de dader er op aanspreekt en er bij blijft.
-
AeroR
- Geregistreerd lid
Eeens, maarja, zijn wij eigenlijk niet te zuinig op onze voitures? At the end of the day zijn en blijven het gebruiksvoorwerpen...
-
ZSR
- Donateur (3x)

Eens, noem het ziekelijk noen het bevlogen, sommigen noemen het een sekte 
-
martin117
- Geregistreerd lid
Toen er een paar maand geleden bij ons voor de zaak iemand zijn voorbumper door de deur haalde, lag er een briefje van een omstander onder de wisser, dader ontkende, maar een klein aandringen van de politie toste het op, toppie, is inmidels gerepareerd (zie ander topic)ZSR schreef:Ronduit asociaal!
Ze zijn er dus wel, die oplettende helden
-
Yellow
- Geregistreerd lid
Ja mensen..dat is natuurlijk kloten van de bok!
Ik adviseer om in het vervolg dubbel te gaan parkeren!.....zorg dat de streep midden onder de auto zit!
Je kan er geen bekeuring voor krijgen omdat je kan beweren dat de auto die er eerst stond jouw dwong zo te parkeren!
Omdat dat het enige overgebleven plekje was op dat moment!
Dan heeft iedereen ruim plaats om de deur helemaal open te slaan,
Asociaal ?.......nee hoor...dat was die kloothommel die een deuk in jou auto heeft gedrukt en is weg gereden!
Ik adviseer om in het vervolg dubbel te gaan parkeren!.....zorg dat de streep midden onder de auto zit!
Je kan er geen bekeuring voor krijgen omdat je kan beweren dat de auto die er eerst stond jouw dwong zo te parkeren!
Omdat dat het enige overgebleven plekje was op dat moment!
Dan heeft iedereen ruim plaats om de deur helemaal open te slaan,
Asociaal ?.......nee hoor...dat was die kloothommel die een deuk in jou auto heeft gedrukt en is weg gereden!
-
millerman
- Donateur (3x)

Nou heb ik het weer gedaan...Yellow schreef:Ja mensen..dat is natuurlijk kloten van de bok!
-
Yellow
- Geregistreerd lid
millerman schreef:Nou heb ik het weer gedaan...Yellow schreef:Ja mensen..dat is natuurlijk kloten van de bok!