Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
-
levensnevel
- Donateur (3x)

Bericht
door levensnevel » zo 08 jun, 2014 4:48
welkom Pepe,
denk dat het een goede keuze van je geweest is om dit draadje weer nieuw leven in te blazen
Wellicht kunnen we dit draadje gaan gebruiken voor een overzicht van de adressen & kontaktgegevens in Nederland & Belgie van de diverse DHZ garages & hobby-/sleutelclubs waar we met onze Saab anno 2014 terecht kunnen

-
johnb52
- Donateur (7x)

Bericht
door johnb52 » zo 08 jun, 2014 8:53
gertram schreef:Moeten jullie een nieuwkomer nu gelijk op een dergelijke manier wegjagen?
Ik vind het een nuttige post, heb er in de toekomst wellicht nog wat aan. Bedankt pepe2!
Heb je t tegen mij?
Ik zeg alleen maar dat hij wellicht niet op xe datum heeft gelet.
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Bericht
door 72sonett3 » zo 08 jun, 2014 8:57
iluvsanela schreef:...eerste reactie na 7,5 jaar
Niks mis mee.
Je kunt beter zoeken en een bestaand topic heropenen dan een nieuw topic starten over hetzelfde onderwerp.
-
iluvsanela
- Donateur (2x)

Bericht
door iluvsanela » zo 08 jun, 2014 9:31
Ik zeg toch ook niet dat er iets mis mee is?

En het is zeker niet de bedoeling om pepe2 weg te jagen.
-
gertram
- Donateur (3x)

Bericht
door gertram » zo 08 jun, 2014 19:54
Jij bent een van de twee mensen waar ik op doelde johnb52.
Probeer je voor te stellen dat je binnenkomt in een groep, zonder eigenbelang een opmerking plaatst met de intentie je informatie te delen en er meteen met buitengewoon grote letters en smileys gereageerd word.
-
iluvsanela
- Donateur (2x)

Bericht
door iluvsanela » zo 08 jun, 2014 20:24
Echt niets aanvallends met mijn postst bedoeld

Relax.
-
gertram
- Donateur (3x)

Bericht
door gertram » ma 09 jun, 2014 2:21
Ik heb heel relaxed gereageerd. Ben nog steeds relaxed op het moment dat iemand die mij niet kent van mening is dat ik lange tenen heb terwijl ik zelf nergens op getrapt ben.