einde balkenende 2

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Leonardo da Vinci

Bericht door Leonardo da Vinci » vr 30 jun, 2006 18:13

jelger schreef:
Red76 schreef:
jelger schreef: het is Verdonk die keer op keer brokken maakt en haar fouten gewoon niet keer op keer toegeeft,

bekeerde Iraniers en homosexuelen tegen de afspraken in toch weer terugsturen.

en ga zo maar door.

:roll:
Dat vindt ik nou niet echt inhoudelijk argument, .... en ga zo maar door.

Echter voert zij uit wat de internationale afspraken zijn, en maakt dus geen uitzondering op basis van het traditonele schuldgevoel waarmee geen actie ondernomen wordt,.. want die heumeus zijn toch ook leuke mensen. Ze vertegenwoordigd gewoon de normen en waarden van een volk wies eigen populatie afneemt, veroorzaakt door maatshappelijke veranderingen welke niet te onderdrukken zijn. En daar is zij zelf als geemancipeerde vrouw goed voorbeeld van.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » vr 30 jun, 2006 18:21

Leonardo da Vinci schreef: Dat vindt ik nou niet echt inhoudelijk argument, .... en ga zo maar door.
en wie eigent zich het recht toe om te kinnesinnen om 1 bijzin mbt inhoudelijkheid?? :roll: de rest was dus wel inhoudelijk in jouw oordeel, dank u!
Echter voert zij uit wat de internationale afspraken zijn, en maakt dus geen uitzondering op basis van het traditonele schuldgevoel waarmee geen actie ondernomen wordt,.. want die heumeus zijn toch ook leuke mensen. Ze vertegenwoordigd gewoon de normen en waarden van een volk wies eigen populatie afneemt, veroorzaakt door maatshappelijke veranderingen welke niet te onderdrukken zijn. En daar is zij zelf als geemancipeerde vrouw goed voorbeeld van.
welke internationale afspraken? dat je aan buitenalndse autoriteiten meedeelt dat de ex asielzoeker die je terugstuurt een asielzoeker is? volgens mij is dat zelfs bij internationale conventies niet toegestaan mbt mensenrechten. (bescherming van het onschuldige individue)

er is nergens sprake in de zaken die haar inproblemen heeft gebracht dat "traditioneel schuldgevoel" een rol speelt bij het bezwaar van haar opponenten. Het ging telkenmale om de zorgvuldigheid die zij zelf keihard tot vervelens toe predikt ! (mind you !!!) waarin zij steken liet vallen.

dat kan 1 keer, dat kan 2 keer, met een waarschuwing, maar daarna is het over en uit. zo is dat vaker voor haar gegaan.
Ze vertegenwoordigd gewoon de normen en waarden van een volk wies eigen populatie afneemt,
dit schiet bij mij een beetje in het verkeerde keelgat, want zijzelf breekt de fatsoensnormen. Overigens , al die mensen die vinden dat zij aan mag blijven hoor ik niet beamen dat zij fatsoenlijk opereert. dat zij opereert met respect, dat zij opereert met normbesef, dat persoonlijke vetes en eer (!!) in een juridische verklaring normaal zijn, vooral als dat ook nog eens misbruikt wordt om iemand die in tijdsnood zit nog eens extra onder druk te zetten daar waar het zakelijk er echt niet toe doet.. als dat de normen en waarden zijn waar we het over hebben, dan is dat des te meer een reden om dit kabinet naar huis te sturen.

fatsoen .. wat is dat?

en weet je waarom je "witte populatie" afneemt? omdat steeds meer witjes zelf weggaan... nederland heeft vorig jaar een negatieve immigratiebalans gekend.

Leonardo da Vinci

Bericht door Leonardo da Vinci » vr 30 jun, 2006 18:29

Echter was de rest mij voorbij gegaan maar ik voel me wel vereerd mijn mening van landsbelang is.

Nederland of wie dan ook heeft gewoon geen afspraken met betrekking op zielzoekende homos. Dus waarom de uitzondering om daar tegenin te gaan? Echter is het in het belang om zorgvuldig te wet keihard uit te voeren en meedogenloos op te treden tegen illegaliteit. Nederlandse overheid is een van regenten. Die mensen hebben niks te vinden,.. maar moeten gewoon doen wat zij zegt.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » vr 30 jun, 2006 18:32

keihard voor je volk zijn en regeren betekent ook je eigen ploeg keihard afrekenen op wanprestaties.

volgens mij was juist in 2002 de hype dat achterkamertjes gedoogpolitiek en het laten zitten of eindelooos schuiven of afserveren als burgemeeeter van wanpresterende ministers super-foute politiek was, waar eens en vooral mee afgerekend diende te worden.... :roll:

Leonardo da Vinci

Bericht door Leonardo da Vinci » vr 30 jun, 2006 18:34

jelger schreef:
en weet je waarom je "witte populatie" afneemt? omdat steeds meer witjes zelf weggaan... nederland heeft vorig jaar een negatieve immigratiebalans gekend.
Nou Nou, are you playing the race card on Leonardo? Geboorte neemt toch ook af? En dit vanwege de geemancipeerde vrouw en feit dat het in Nederland begint te stikken zodra je kapitaal hebt.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » vr 30 jun, 2006 18:35

nederland had vorig jaar meer emigranten dan immigranten, en de bevolkingsgroei kwam alleen nog maar dor het geboorteoverschot tot stand.

Leonardo da Vinci

Bericht door Leonardo da Vinci » vr 30 jun, 2006 18:39

jelger schreef:nederland had vorig jaar meer emigranten dan immigranten, en de bevolkingsgroei kwam alleen nog maar dor het geboorteoverschot tot stand.
ZO had ik het eigenlijk niet gehoord/gelezen, maar goed. Laten we hopen dat het zo door gaat.
LIjkt mij dat jij daar toch wel voorstander voor bent, in plaats van mensen klein te maken, geef ze de mogelijkheid met een balans te emigreren, dit dan voor eigen volk, en niet voor ex-azielzoekers wie met een premie ons land weer verlaten.

Plaats reactie