Leonardo da Vinci schreef:
Dat vindt ik nou niet echt inhoudelijk argument, .... en ga zo maar door.
en wie eigent zich het recht toe om te kinnesinnen om 1 bijzin mbt inhoudelijkheid??

de rest was dus wel inhoudelijk in jouw oordeel, dank u!
Echter voert zij uit wat de internationale afspraken zijn, en maakt dus geen uitzondering op basis van het traditonele schuldgevoel waarmee geen actie ondernomen wordt,.. want die heumeus zijn toch ook leuke mensen. Ze vertegenwoordigd gewoon de normen en waarden van een volk wies eigen populatie afneemt, veroorzaakt door maatshappelijke veranderingen welke niet te onderdrukken zijn. En daar is zij zelf als geemancipeerde vrouw goed voorbeeld van.
welke internationale afspraken? dat je aan buitenalndse autoriteiten meedeelt dat de ex asielzoeker die je terugstuurt een asielzoeker is? volgens mij is dat zelfs bij internationale conventies niet toegestaan mbt mensenrechten. (bescherming van het onschuldige individue)
er is nergens sprake in de zaken die haar inproblemen heeft gebracht dat "traditioneel schuldgevoel" een rol speelt bij het bezwaar van haar opponenten. Het ging telkenmale om de zorgvuldigheid die zij zelf keihard tot vervelens toe predikt ! (mind you !!!) waarin zij steken liet vallen.
dat kan 1 keer, dat kan 2 keer, met een waarschuwing, maar daarna is het over en uit. zo is dat vaker voor haar gegaan.
Ze vertegenwoordigd gewoon de normen en waarden van een volk wies eigen populatie afneemt,
dit schiet bij mij een beetje in het verkeerde keelgat, want zijzelf breekt de fatsoensnormen. Overigens , al die mensen die vinden dat zij aan mag blijven hoor ik niet beamen dat zij fatsoenlijk opereert. dat zij opereert met respect, dat zij opereert met normbesef, dat persoonlijke vetes en eer (!!) in een juridische verklaring normaal zijn, vooral als dat ook nog eens misbruikt wordt om iemand die in tijdsnood zit nog eens extra onder druk te zetten daar waar het zakelijk er echt niet toe doet.. als dat de normen en waarden zijn waar we het over hebben, dan is dat des te meer een reden om dit kabinet naar huis te sturen.
fatsoen .. wat is dat?
en weet je waarom je "witte populatie" afneemt? omdat steeds meer witjes zelf weggaan... nederland heeft vorig jaar een negatieve immigratiebalans gekend.