Hulp bij bepalen prijs Volvo velgen 17"

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Arbilen
Geregistreerd lid

Hulp bij bepalen prijs Volvo velgen 17"

Bericht door Arbilen » za 02 mar, 2013 19:30

Om deze hulp niet te hoeven vragen op het Veulveu feurum en omdat ik echt geen idee heb wat deze jongens waard zijn, graag een objectief advies :-)

Achter zit er nog minimaal profiel op, voor nog 5/6 mm op Conti's sportcontact 205/50/17. 2 velgen hebben lichte schaafwondjes. (zie foto's) Beide voorvelgen zijn netjes!

Advies wordt gebruikt om ze apart te verkopen. Ik heb als Saabliefhebber geen idee hoe dit soort velgen het doen in Veulveuland. Misschien hier wel iemand?

Many thanks!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Edward9-5
Geregistreerd lid

Re: Hulp bij bepalen prijs Volvo velgen 17"

Bericht door Edward9-5 » za 02 mar, 2013 20:00

Staan er op het VeulVeu forum dan geen vergelijkbare setjes te koop?
Lijkt mij al vast een aardige indicatie. Verder wellicht even snuffelen op MP..

Zomaar een idee.... :D

Areyonga
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Areyonga » za 02 mar, 2013 20:06

Zo rond de 15 euro per stuk zouden ze toch wel op moeten brengen...hier de vergelijking

Arbilen
Geregistreerd lid

Bericht door Arbilen » za 02 mar, 2013 21:37

Dank u! Ik kon ze op marktplaats niet vinden en wilde toch een prijs vast kunnen stellen. Weet inmiddels dat ze Canisto heten en onder een C70 vandaan komen. Ik kan er iets meer voor vragen dan mijn vrienden van Conrad. Is 1 marktplaatsaanbieder die er 425,- voor vraagt. Ik weet genoeg. Internet is toch ideaal... Thanks!

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » zo 03 mar, 2013 12:01

Oud aluminium is 1,23 de kilo..... en 5 euro per mm profiel?
http://www.steeldeal.nl/metalen/schrootprijs-aluminium/" onclick="window.open(this.href);return false; voor de alu prijs info

Arbilen
Geregistreerd lid

Bericht door Arbilen » zo 03 mar, 2013 13:39

Zelfde grap geloof ik. Maar ben er al uit, ze blijven onder de auto zitten. Maakt de veulveu mooier in de verkoop en losse verkoop brengt net iets meer op dan Conrad of de Oudijzerboer maar ook weer niet zoveel om die moeite te doen.

Plaats reactie