Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » za 25 mar, 2006 14:22
Ben waarschijnlijk al mijn bestanden kwijt
Dus dag duizenden Saab plaatjes, Autogespot plaatjes en dag muziek.
Sjoerd
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
Bericht
door davidjoost » za 25 mar, 2006 14:35
op digitaal gebied is er haast niets ergers voor te stellen....!
had je nooit iets geback-uped? (toch wel aan te raden 1x per maand dvd'tje met mijn documenten erop)
zuur man! sterkte ermee!
davidjoost
-
Sander
- Forum Admin
Bericht
door Sander » za 25 mar, 2006 14:49
Is het de HD?
Als ie niet echt definitief kapot is (start niet meer op of maakt een hoop herrie) :
Koop een andere, installeer daar Windows op en probeer daarna de oude HD te benaderen. Of met reparatie-programma's zoveel mogelijk te herstellen.
Hopelijk kan je nog wat terug krijgen.
Sterkte.
Sander
-
(R)ed
- Lid van verdienste
Bericht
door (R)ed » za 25 mar, 2006 15:26
Defecte HDD's laten zich vaak ook nog benaderen door Linux knoppix
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » za 25 mar, 2006 16:19
Hoi allemaal,
Allereerst hartelijk dank voor jullie steun, harddisk is inmiddels vervangen, de D schijf (waar alles op staat) heeft gelukkig geen schade geleden. Het rare is dat ik de D schijf niet meer kon lezen en nadat de harddisk vervangen was weer wel.
Nogmaals bedankt!
Sjoerd
-
Leonardo da Vinci
Bericht
door Leonardo da Vinci » zo 26 mar, 2006 1:47
sjoerdk schreef:Hoi allemaal,
Allereerst hartelijk dank voor jullie steun, harddisk is inmiddels vervangen, de D schijf (waar alles op staat) heeft gelukkig geen schade geleden. Het rare is dat ik de D schijf niet meer kon lezen en nadat de harddisk vervangen was weer wel.
Nogmaals bedankt!
Sjoerd
Het zal wel aan mij (mac gebruiker) liggen want hier begrijp ik echt niks van. Hoe kun je mb foto's opslaan ergens anders dan in de HD?
-
marsm104
- Geregistreerd lid
Bericht
door marsm104 » zo 26 mar, 2006 11:06
Ik heb ook een keer meegemaakt, dat een harde schijf technisch nog wel werkte, maar vanuit windows niet te benaderen was.
Ik kon er niks meer mee.
Harde schijf geformatteerd, en toen via een terughaal programma veel bestanden terug kunnen halen!
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Bericht
door De Flok » zo 26 mar, 2006 12:34
Mijn laptop was laatst ook aan het k*tten. Kon windows niet meer in en de computer zei dat ik de schijven moest formatteren. Gelukkig heeft iemand het nog kunnen herstellen, anders alles kwijt. Maar ik heb nu voor de zekerheid een externe HD gekocht. 100 euri voor 250gb. Ideaal ding en nu heb ik tenminste back-ups van alles.
-
MaxPower
- Geregistreerd lid
Bericht
door MaxPower » ma 27 mar, 2006 9:42
De ideale combinatie: saabrijders en
Appeltje!
-
Leonardo da Vinci
Bericht
door Leonardo da Vinci » ma 27 mar, 2006 12:31
MaxPower schreef:De ideale combinatie: saabrijders en
Appeltje!
Over Apple en zijn winst marge valt ook wel wat te zeggen. Persoonlijk heb ik afgelopen drie jaar twee Ibooks versleten, en eenmaal hardware probleem,.... weg met dat ding. Reparatie van een Apple loont niet!
Maar hoe men dan toch windows tolereert (zonder een force quit mogelijkheid) is onbegrijpelijk (het verreist geduld als met een patient). (clik, wacht -magic icon, parsing failure, opnieuw proberen =windoze)