Afgelopen weekend lag ik weer eens onder de 9-5 voor een oliewissel en toen viel me op dat de beschermplaat aan de onderzijde niet helemaal compleet meer is.
Weet iemand het artikel# voor dit onderdeel?
klopt het dat er enkel aan de rechterkant een bescherm plaat zit? links zit er niks, maar zie ik wel bevestigings punten voor een eventuele beschermplaat.
Kijk, weer wat geleerd, maar eens een nieuwe beschermplaat bestellen dan, hoewel ik niet heel veel mis als ik het plaatje vergelijk met wat ik onder de auto aantref.
Zou er bij een diesel dan wel links iets zitten, vindt het zo gek dat alle bevestigingspunten er zitten en zelfs zijn voor zien van die clipjes waar je de schroef in draait.
GM kennende hadden ze die 4 clipjes graag wegbezuinigd ten tijde van de DE 9-5.
en waarom dan niet bij een benzine? die van mij heeft een interessante 4 mm dikke aluminium plaat onder geheel (en dus voordat je bij oliefilter kunt eerst weghalen met 4 moeren van het subframe, Maar ik neem aan dat dat komt omdat deze uit Kiruna komt en een "polis"bill is. Soort van sneeuwschuiver. Maar ook bij Oerol in de modder handig, hoewel wij net op tijd er zelf weg waren.
Bij een diesel dient de bodemplaat voor geluidsisolatie. Zit ook een soort dempingsmateriaal onder de plastic kap op het klepdeksel, die weglaten hoor je behoorlijk in de auto
ik zal foto maken en de maten doorgeven. Zelf nu wel extra half rondje aan de zijkant eruit aan het slijpen zodat je bik het kapje van de multieriem kan. Zat er net voor de helft onder, beetje sneu dus. Maar voelt altijd wel fijn die ijsschuiver van de svenska polis! (ps een 303 titangrey 2007 DE estate aut met nu net 208K (sind 135K in mijn bezit) en met aero onderstel en load levelling
Rob