Nieuwe navigatie op dame edna

1997-2010
Plaats reactie
collega
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Nieuwe navigatie op dame edna

Bericht door collega » di 30 jan, 2024 14:07

Ik ben bezig met de aanschaf van een dame edna.
De navigatie die daarop zit komt uit de tijd van Stanley en Livingstone.
Daar moet dus iets nieuws op.

Op de eerste 2 generaties heb je van die setjes die het hele middenpaneel vervangen en daar kun je dan een mooie Kenwood of Alpine met Android Auto of Apple Car Play in zetten.
Hoe moet dat in de Dame?

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Re: Nieuwe navigatie op dame edna

Bericht door Steve-O » di 30 jan, 2024 14:38

De goedkoopste optie is een DVD-set bestellen uit Engeland. Komen telkens beschikbaar met 1 jaar vertraging. Maar ik kan me voorstellen dat je bediening van de ingebouwde navigatie ook traag vindt. Dat los je inderdaad alleen op met de inbouw van iets nieuws of een goede telefoonhouder van Brodit en navigatiesoftware op je telefoon. Dat laatste heeft als voordeel dat updaten van kaarten en GUI erg makkelijk en vlot gaat.

Als dat niet is wat je wilt, bestel dan een frame als deze, daarmee kun je een enkelDIN of dubbelDIN autoradio met navigatie inbouwen:
https://www.winparts.eu/interior-fabric ... 48183.html
Afbeelding

reiernumans
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door reiernumans » di 30 jan, 2024 14:54

collega schreef:
di 30 jan, 2024 14:07
Hoe moet dat in de Dame?
Op exact dezelfde manier; sierlijstje en de juiste hardware rond de radio en je hebt ‘m zo vervangen voor een modern alternatief. Ik doe dit regelmatig, maar de jongens die je paarse 9-5 hebben gebouwd hadden hier ook altijd erg goede lijntjes voor. Als ik iets kan doen mag je altijd een pb sturen.

collega
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door collega » do 08 feb, 2024 14:51

Dank,

Zoals je op mijn 1,5 miljoen Saab-kilometers post kunt lezen, ben ik me helemaal te buiten aan het gaan aan een setje geluid en navi van Schut Car systems. Als hij klaar is (over een maand) laat ik weten of het echt zo mooi is als ze beloven!

Plaats reactie