Frustrerend dagje vandaag. De tweede bovenste moer kreeg ik ook los. Dat ie in de diepte verdween en nog niet teruggevonden is is vers twee. Maar toen, die onderste twee. Met geen mogelijkheid bij te komen. Ik heb de bracket van de multiconnector ook al los gehaald om ruimte te creëren, maar met geen van wat ik aan sleutels heb is grip te krijgen. Toen maar over gegaan op alternatief 2, het loshalen van de bracket waar de booster met die vier moeren op zit geschroefd. Na een gevecht met de linker ruitenwisser uiteindelijk alles los en de bout boven en de twee onder los gekregen.
Maar dan, de remcilinder uit de weg krijgen. Ik kom niet verder dan dit:

Eenmaal uit de booster getrokken kan ie geen kant op en blijft ie in de weg zitten. Moet dan toch die zekeringenkast los en aan de kant? Met dat kleine beetje bewegingsvrijheid dat je hebt door het flexibele gedeelte in de leidingen naar het ABS-blok kom je zo net nergens.
Ik begin steeds meer de gedachte te krijgen dat ik 'm had moeten laten ophalen door de sloop. We zullen maar zeggen dat ik heel blij zal zijn als het uiteindelijk toch gelukt is.
Alex