Airco foutcode 19 ja / nee

1997-2010
Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Re: Airco foutcode 19 ja / nee

Bericht door Robbert » ma 21 nov, 2016 20:24

Ga ik proberen heren. Bedankt voor de tip.

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » di 22 nov, 2016 0:07

Tubbe schreef:
Steve-O schreef:Probeer eens gelijktijdig vooruit+benedenfanknoppen in te drukken. Dan wordt het behaaglijk en blijven je ramen goed ontwasemd.
Dat is toch de standaard comfort stand als de auto op temperatuur is? In ieder geval is je eigen voorkeur programmeerbaar.
Oh, dat kan goed hoor. Maar je Robbert heeft hem nog niet zo lang, en je weet niet wat de vorige eigenaar geprogrammeerd had. Om te programmeren moet je trouwens twee andere knoppen ingedrukt houden. Staat in je instructieboekje. Als je die niet hebt, laat dan even weten. Dan post ik opnieuw een link met een downloadable PDF-versie.

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » di 22 nov, 2016 0:26

Instructieboekje heb ik. Maar om eerlijk te zijn, heb ik het niet doorgelezen. :D
Ik zal selectief bladzijden gaan lezen, te beginnen met 57 en verder.

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » wo 25 jan, 2017 0:11

Steve-O schreef:Zou kunnen, maar ook mogelijk is een niet 100% werkend relais of ook de contacten van het relais niet helemaal. Als je pas hebt ondekt dat je fan niet werkt, maar er wel in die staat al lang mee rondrijdt, zou vocht ook een rol kunnen spelen.
Hij doet het weer niet. Welk relais is dit Steve dan controleer ik die.

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » wo 25 jan, 2017 12:24

Hoi, relais zit - zo uit mijn hoofd - links onder het knieschot aan de bestuurderszijde in een witte kunststofhouder met allerlei relais. Het ding kan omlaagklappen als je eerst een zwart schroefje losmaakt. HIj blijft dan nog aan 2 witte kunststof knopjes handen. Je moet het optillen en schuiven, om de knojes vrij te maken, om het ding open te kunnen klappen. Er is een plattegrondje van, ik meen zelfs in de buurt van het relaisboard, maar kan ook in je instructieboekje staan.

locatie is net als bij 900NG/9-3OG zoals op deze afbeelding:
Afbeelding

ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ReinO » wo 24 jul, 2024 6:22

hier ook foutcode 1 en 19: welk onderdeel wordt daar mee bedoeld? Waar vind ik die
codes ook al weer? Hij blaast alleen warm / keiheet en laat zich niet temperen.
Beide stappenmotoren passagierskant zijn vervangen.

Plaats reactie