Hi, waarschijnlijk kwestie van RTFM, maar de FM zit in de auto, die ik nu niet bij me heb, en de vraag dient zich nu aan: Wij moeten onze hond wel eens kort alleen in de auto laten (jachttraining met hond waarbij de hond soms even op zijn beurt moet wachten). De kofferbak (Estate) moet wel op slot moet kunnen, raampje blijft uiteraard open voor ventilatie, maar de achterbak moet wel op slot zijn. Alleen als de hond beweegt gaat alarm af (alleen de knippers, de sirene heb ik lang geleden al laten disabelen).
Is er een manier om de auto met de afstand bediening centraal te vergrendelen, zonder dat het alarm geactiveerd wordt?
9-5 afsluiten zonder alarm te activeren
-
NeufegliseThierry
- Geregistreerd lid
Re: 9-5 afsluiten zonder alarm te activeren
Is het wel een origineel SAAB alarm? In mijn beleving/herinnering wordt de bewegingssensor niet geactiveerd na 1 enkele druk op de knop, wel na de tweede. Maar: heb het niet uitgeprobeerd dus niet zeker.
Als het een origineel alarm is zou je denken dat je met een Tech2 een aanpassing door zou moeten kunnen voeren.
Hopelijk reageert er iemand die het zeker weet hoe het zit
Als het een origineel alarm is zou je denken dat je met een Tech2 een aanpassing door zou moeten kunnen voeren.
Hopelijk reageert er iemand die het zeker weet hoe het zit
-
busy
- Donateur (4x)

Door een keer te klikken op je afstandsbediening (met Tech2 programmeren)
-
Spatje
- Donateur (3x)

De auto op slot zetten met de sleutel in het slot, dus niet via de afstandsbediening. Werkt bij mij wel
-
busy
- Donateur (4x)

Als je inderdaad je sleutel een keer omdraait. Doe je het twee keer achter elkaar dan staat alarm er op