Ik heb 9-3 OG Anniversary (2002) afgesloten met de sleutel (2x drukken op de knop) terwijl de motorkap open stond omdat ik de accu eruit moest halen. Nadat ik de accu had verwijderd heb ik de motorkap dicht gedaan.
Even later kwam ik erachter dat ik mijn telefoon in de Saab had laten liggen en wilde de deur met de sleutel openen. Helaas, de deur ging niet meer van het slot opdat ik deze dmv de knop twee keer had gesloten. Ook het slot van de achterklep ging met de sleutel niet meer open.
Om nu de deuren dus van het slot te krijgen moet de accu terug gezet worden echter is de motorkap gesloten.
Is er één of ander manier op de motorkap te openen, of de deuren te openen zodat ik de accu weer kan installeren.
Alle deur op slot en geen stroom
-
ReinO
- Donateur (2x)

Re: Alle deur op slot en geen stroom
onderlangs kun je bij de kabels komen
-
JvD
- Geregistreerd lid
Re: Alle deur op slot en geen stroom
Ik was inmiddels aan de onderlangs methode begonnen maar toch nog maar eens geprobeerd iemand via FB zei om de bestuurdersdeur tegen de klok in door een weerstand te drukken en Foila, sesam is open. Het is inderdaad een kleine klik die je dan hoort en gelijktijdig de deur opent. De sloten blijven dan wel op "lock" staan, dus heb eerst de motorkap ontgrendeld. Afijn weer wat geleerd en dank voor de reactie.ReinO schreef: ↑zo 28 jul, 2024 10:34onderlangs kun je bij de kabels komen