vraag saab 9-3

1993-2002
Plaats reactie
Glancy
Geregistreerd lid

vraag saab 9-3

Bericht door Glancy » di 07 mar, 2023 20:56

Goedenavond, een mede saab liefhebber hier :-)
Echter heb ik een dingetje: vandaag heb ik te horen gekregen dat de benzinepomp van mijn saab stuk is, kosten 800 euro om het te laten repareren. Dat is de auto me helaas niet meer waard want ik heb haar 5 jaar geleden voor weinig gekocht. Daarbij ziet de auto er van binnen inmiddels ook wel echt wat verouderd uit. Ik vrees dat ik haar moet laten gaan, doet echt een beetje pijn want ze was mijn grote liefde de laatste 5 jaar. Nu heb ik dus net besloten dat ik haar niet laat maken, ze staat bij een garage in Utrecht maar ik wil haar niet naar de sloop laten brengen want dat is ook nog niet de bedoeling. Ik gun haar aan een liefhebber die van klussen houd en haar weer mooi kan maken en er nog plezier van kan hebben. Is er hier toevallig iemand die hier interesse in heeft?
Kenteken 21 GK TX

Graag zie ik je reactie tegemoet als je interesse hebt of je kunt me mailen op glancy@glancy.nl

Fijne avond

klaasj
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Re: vraag saab 9-3

Bericht door klaasj » di 07 mar, 2023 20:58

Die reparatie kun je voor veel minder geld wel laten doen bij een saabmonteur hier op het forum. Moet je alleen even regelen dat je de auto er naar toe brengt. Ik gok de helft

klaasj
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door klaasj » di 07 mar, 2023 21:00

ik stuur je even een persoonlijk bericht

ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ReinO » wo 08 mar, 2023 12:23

bij rademaker (hoevelaken) ben je een stuk goedkoper uit.
Of je haalt zelf een pomp uit een sloper, knipt het gat netjes uit en plaats de ruilpomp.
Niet teveel werk en 50 euro voor een goede 2e hands?

klaasj
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door klaasj » wo 08 mar, 2023 19:49

Ik ga deze saab vrijdag bekijken.

Glancy
Geregistreerd lid

Bericht door Glancy » do 09 mar, 2023 16:17

Ik heb een oplossing gevonden :-) Hartelijk dank voor de reacties, ook via mail en telefoon, en Klaas Janssen ik heb je een mail gestuurd :-)

klaasj
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door klaasj » do 09 mar, 2023 16:58

Hoe fijn dat iemand dit voor Glancy tot een goed einde laat komen. chapeau club

Plaats reactie