Ik rij 9-3 cabrio. Rij korte stukjes 15gr binnentemperatuur (plus stoelverwarming) en probeer haar zo koud mogelijk te parkeren. Airco staat altijd aan. Dat scheelt een ongelooflijke hoeveelheid condens. Indien mogelijk rijd ik met raam/ramen stukje open.
Geen last van vocht (die de defogger niet snel kan wegblazen)
Vocht in de 9-3
-
Luthart
- Geregistreerd lid
Re: Vocht in de 9-3
Het wordt vaak genoemd, om ‘s winters de airco aan te zetten tegen condens maar sommige airco kun je niet aan zetten onder een bepaalde temperatuur. Of schakelen af als de verdamper dreigt te bevriezen…
Ik weet niet wat de saab wis hierover aangeeft, maar ik kan me herinneren dat in het boekje van mijn golf zoiets stond, airco schakelt niet in bij buitentemperatuur onder de 3 graden…
Ik weet niet wat de saab wis hierover aangeeft, maar ik kan me herinneren dat in het boekje van mijn golf zoiets stond, airco schakelt niet in bij buitentemperatuur onder de 3 graden…
-
bert777
- Geregistreerd lid
-
LarsJanse
- Donateur

Re: Vocht in de 9-3
[]Klopt allemaal, maar dat je airco niet werkt onder de 3 graden wil niet zeggen dat het geen zin heeft om hem in te schakelen op een regenachtige/vochtige winterdag met 7 graden.
Reden: Quote verwijderd