Nieuwe grill Saab 900ng
-
De Roest
- Geregistreerd lid
Nieuwe grill Saab 900ng
Ha Saab liefhebbers,
Zoals jullie vermoedelijk weten, heb ik mijn 900ng coupe zo goed als volledig opgeknapt. Er was echter 1 onderdeel die niet verkrijgbaar was in nieuwstraat: de grill.
Op het forum zijn er topics over het opnieuw verchromen etc.
Tot mijn stomme en blije verbazing trof ik gisteren op marktplaats een advertentie aan voor een nieuwe grill voor de Saab 900ng via www.saab-onderdelen.nl voor 50 euro.
Dus als het afbladderende chroom op jouw grill ook een doorn in het oog is, boven de oplossing (ik weet niet hoeveel ze er verkopen).
Gr Ernst-Jan
Zoals jullie vermoedelijk weten, heb ik mijn 900ng coupe zo goed als volledig opgeknapt. Er was echter 1 onderdeel die niet verkrijgbaar was in nieuwstraat: de grill.
Op het forum zijn er topics over het opnieuw verchromen etc.
Tot mijn stomme en blije verbazing trof ik gisteren op marktplaats een advertentie aan voor een nieuwe grill voor de Saab 900ng via www.saab-onderdelen.nl voor 50 euro.
Dus als het afbladderende chroom op jouw grill ook een doorn in het oog is, boven de oplossing (ik weet niet hoeveel ze er verkopen).
Gr Ernst-Jan
-
ReinO
- Donateur (2x)

Re: Nieuwe grill Saab 900ng
maar her en der liggen er toch nog stapels goede exemplaren?
-
De Roest
- Geregistreerd lid
Ha Rein,
Ik heb alleen maar aanbod voorbij zien komen van gebruikte. Altijd met beschadigingen. Via de sloop voor rond de 15-25, online via toeleveranciers voor 50-60. Een nieuwe nog nooit in de afgelopen drie jaren.
Maar hoe meer goed aanbod, hoe beter uiteraard!
Gr
Ik heb alleen maar aanbod voorbij zien komen van gebruikte. Altijd met beschadigingen. Via de sloop voor rond de 15-25, online via toeleveranciers voor 50-60. Een nieuwe nog nooit in de afgelopen drie jaren.
Maar hoe meer goed aanbod, hoe beter uiteraard!
Gr
-
gj900
- Donateur (9x)

Dit ziet eruit als een nieuwe ("War noch nicht verbaut"): https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 1-223-1913

-
De Roest
- Geregistreerd lid
Inderdaad een net exemplaar! En prima prijs. Bij ons op marktplaats staan de tweedehands grillen voor hogere prijzen aangeboden.
-
beekemm
- Geregistreerd lid
Tja misschien wil men hier altijd overal de hoofdprijs voor? en niet alleen de particulier,
-
De Roest
- Geregistreerd lid
-
Steven_W
- Donateur (2x)

Mooi! Nu nog een mooie sierstrip erbij op de bumper en dan ben je klaar. Wat voor kleur is jouw 900NG?
-
NeufegliseThierry
- Geregistreerd lid
Ik waag een gokje, citrin beige?
-
Steven_W
- Donateur (2x)

-
Orphy
- Donateur (5x)

En Thierry maar drie jaar in spanning laten wachten 
-
NeufegliseThierry
- Geregistreerd lid
Nou, je wilt niet weten hoeveel therapiesessies alleen al over dit topic zijn gegaan