De advertentie,
Nouja zoals daar al gezegd ben ik er op gewezen door iemand op een ander forum dat het dus zo enorm duur blijkt om de cilinders te reviseren. Nu vind ik dit eigenlijk idioot, zeker gezien een hydrauliek afdichtingen niets meer zijn dan een stel simpele rubber keerringen. Zijn ze er niet in standaard maten, dan zijn ze wel op maat te laten snijden dus ook dat is geen probleem. Ook de kosten daarvan vallen enorm mee weet ik uit ervaring, en de kwaliteit is afhankelijk wat je wil, maar hitte bestendig is geen probleem.Omschrijving:
Op een ander forum las ik iemand die last had van een olie lekkend cabrio dak op zijn 93 en dat het laten reviseren van de cilinders in de US 500~600euro zou kosten.
Nu ben ik altijd monteur geweest en heb enorm veel te maken gehad met hydrauliek, en wat ik vooral geleerd heb is dat ondanks dat een fabrikant zegt dat het niet te reviseren is het eigenlijk altijd te doen is.
Nu ben ik eigenlijk opzoek naar iemand die een lekkende cilinder zou willen afstaan zodat ik eens kan kijken of het wel gewoon mogelijk is, en goedkoop!
Mocht het mogelijk zijn, tegen een goede prijs wil ik het hier op het forum gaan aanbieden als complete set met handleiding om het zelf te doen tegen een eerlijke prijs.
Dus ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen, dan kan ik hopelijk een hoop mensen hier weer helpen!
Nu heb ik zelf geen cabrio ( helaas! ) maar heb wel veel ervaring met hydrauliek, en ook het reviseren van onderdelen die volgens de fabrikant onmogelijk te reviseren zijn.
Zo draag ik graag me steentje bij aan dit forum waar ik toch al erg veel informatie vandaan geplukt heb, en zijn er hopelijk een hoop mensen die zonder veel geld uit te geven hun cilinders kunnen reviseren.
Had al snel gezocht en er zijn een aantal bedrijven die het aanbieden, dus het is sowieso mogelijk iemand zelf hier al ervaring mee?