Line-in (Saabaux) en meer voor 9-3 cabrio

1993-2002
Plaats reactie
Basdriver
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Line-in (Saabaux) en meer voor 9-3 cabrio

Bericht door Basdriver » zo 12 mar, 2023 18:11

Het heeft wat langer geduurd maar ik heb dan nu mijn 9-3 Cabrio naar grote tevredenheid voor de deur staan.

Nog wel wat dingen die ik zoek om het helemaal af te maken.

Op termijn wil ik een kofferbak spoiler, maar ik heb gezien dat daar nog wel goed geld voor gevraagd wordt, dus dat laat ik nog even. Tips hiervoor zijn welkom, wat is er origineel en after-market (geweest)? Zoek wat subtiels, alles wat er nu nog after-market verkocht wordt is bagger.

Waar ik wel naar op zoek ben nu, is een line-in oplossing. De Saabaux met jackplug is bij de originele verkoper niet meer verkrijgbaar en de bluetooth versie wil ik niet. Heeft iemand nog een 2e handsje liggen? Per ongeluk ergens n auto in de hoek staan voor onderdelen, waar ie in zit? Schema en parts-list om het printplaatje zelf te maken mag ook, het kastje kan ik wel wat voor 3D-printen.

En er zit (helaas) een after-market radio sprietje op aan de passagierskant. Ik ga een raam antenne gebruiken, dus zowel de originele schuif antenne als het sprietje heb ik niet meer nodig. Het origineel laat ik wel zitten, koppel ik alleen los. Maar wat kan ik evt. doen om de andere weg te halen? Iemand tips? Als ik het voetje alleen laat zitten, zit er een vrij scherp "stekkertje" dat uitsteekt en nog al afsteekt tegen de zwarte auto. Heb zitten denken om misschien iets van een dopje ofzo er op te maken, maar misschien zijn er betere opties?

Ben ook benieuwd naar ervaringen met polijsten - Betrouwbare adressen hiervoor, prijs indicaties, ervaringen goed of maar tijdelijk mooi? Ik hoor het graag.
(Voor adressen vooral opzoek naar de regio Rijnmond/Haaglanden/Utrecht)

Nog even paar foto's voor het beeld, ga nog betere foto's maken met een betere camera en bij beter weer.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie