gisteravond heb ik samen met een vriend even een stukje met de 9000 gereden.
hij reed terug, en terwijl ik het niet doorhad ( keek net even in het instructieboekje) ging hij wegrijden vanuit z'n 1 en schakelde hij zo door naar de d. zelf doe ik dit nooit omdat het daar gewoon niet voor bedoelt is.
toen hij later vanuit lagere snelheid weer optrok was het net of er een sport stand was geactiveerd.
net kwam ik er ook achter dat wanneer je hem in de d zet, het even duurt voordat hij er in springt, en dit ook met een schok gaat.
aangezien het zaterdag is kan ik geen garage bereiken en ik heb de auto komende week wel nodig. het lijkt me een elektronisch iets omdat hij verder soms wel vloeiend schakeld, en naar de r gaat ook zoals het hoort.
komt het vaak voor dat de schakelstand sensor kapot gaat?
weet iemand of deze automaat te resetten is? kan het loshalen van de accupolen helpen? het gaat om een 9000 csi van "92.
2 jaar geleden is er een compleet nwe bak onder gekomen dus het lijkt me sterk dat hij va het 1 op de andere moment weer aan een revisie toe is. er wordt altijd heel goed en voorzichtig metd e auto omgesprongen.
ik hoop dat het zelf op te lossen is.. weer een revisie overtreft de dag waarde van zo'n auto, terwijl het verder zo'n lekkere bak is.
wie kan me helpen hiermee
greetz
Giel