Alarmsysteem Flashpoint?
-
Donquischot
- Donateur

Alarmsysteem Flashpoint?
Dag,
Mijn alarmsysteem begint samen met de centrale vergendeling steeds meer kuren te vertonen en dus wil ik hem er uit.
Ik ben de computer al achter het dashboardkastje tegengekomen maar waag me niet zelf aan de kabelbomen.
Is er hier iemand bekend met het merk (Flashpoint) en het de-installeren er van?
Of een goede tip voor iemand die dat zou kunnen doen voor me?
Mijn alarmsysteem begint samen met de centrale vergendeling steeds meer kuren te vertonen en dus wil ik hem er uit.
Ik ben de computer al achter het dashboardkastje tegengekomen maar waag me niet zelf aan de kabelbomen.
Is er hier iemand bekend met het merk (Flashpoint) en het de-installeren er van?
Of een goede tip voor iemand die dat zou kunnen doen voor me?
-
odin1899
- Donateur

Re: Alarmsysteem Flashpoint?
Plaatje van de doos? Je zou eens kunnen proberen om de contactpunten (van de stekker) op de printplaats eens opnieuw doorsolderen. Dit is ook vaak bij de Eagle het probleem (dat die contactpunten breken en dus soms slecht contact maken->vage problemen).
-
Donquischot
- Donateur

Ik stuur je daarvoor even een pb...odin1899 schreef:Plaatje van de doos?
-
odin1899
- Donateur

Dit is Donquischot's alarmdoos; nog nooit gezien/van gehoord:

-
odin1899
- Donateur

Kennelijk is Flashpoint rebranded Laserline?: http://clubgti.com/showthread.php?1914- ... int-Alarms (laatste post).
Jouw unit lijkt een Flashpoint FP774. In ieder geval is dezelfde behuizing gebruikt:

Moet jij zo'n ding als links op dit plaatje in je auto douwen voordat het alarm uit is?:

-
Donquischot
- Donateur

De elektronische sleutel is 1 mogelijkheid inderdaad. Daarnaast ook gewoon een kastje (los, niet met sleutel gecombineerd zoals op je foto)odin1899 schreef:Moet jij zo'n ding als links op dit plaatje in je auto douwen voordat het alarm uit is?]
-
9000-95
- Donateur

ongeacht wat voor alarm er in zit, zal het altijd op dezelfde punten ingrijpen als het originele/eagle alarm. Dus onderbreken van startmotor aansturing en brandstofpomp. Eerste via de stekekr achter de middenconsole, 2e via de gele alarmstekker achter de zekeringkast. Die 2 doorlussen en klaar. Zie het eagle verwijder topic onder handleidingen voor details. Eventueel nog 2 tientjes investeren in een draadloos setje voor de CV en klaar.
-
Donquischot
- Donateur

Ik heb net even de bedoelde handleiding bekeken, maar daar ontbreken nu enkele, voor mij reuze-interessante, foto's.
@9000-95: is het mogelijk te updaten of me per pb te informeren?
@9000-95: is het mogelijk te updaten of me per pb te informeren?
-
9000-95
- Donateur

ach ja, de photobucket ellende. Ik heb de plaatjes er opnieuw opgezet via imgbb, zou nu moeten werken
-
Donquischot
- Donateur

Dank 9000-95!
Ik zag ook je interessante handleiding mbt de kiekert, zou je die ook willen updaten?
Ik ga dat eerst eens proberen want het is vooral de CV die tegenwoordig steeds vaker een eigen (on)wil heeft.
Ik zag ook je interessante handleiding mbt de kiekert, zou je die ook willen updaten?
Ik ga dat eerst eens proberen want het is vooral de CV die tegenwoordig steeds vaker een eigen (on)wil heeft.