pin in trionic
-
9000rijder
- Geregistreerd lid
pin in trionic
wie weet waar de zekering zit om de stroom af te sluiten van de pin in de trionic van een 9000 lpt om meer vermogen te krijgen 
-
Erik
- Lid van verdienste
Re: pin in trionic
Leg eens uit wat je bedoeld. Volgens mij kan dit namelijk helemaal niet.
-
Marc
- Lid van verdienste
Zekering 9
of pen 14 op de trionic computer (oranje draad) waar je eventueel een schakelaar kan tussenzetten daar zekering 9 ook nog andere functies heeft.
Let wel, dit werkt enkel bij de aero computer en voor eventuele schade aan de bak ben ik niet verantwoordelijk.
of pen 14 op de trionic computer (oranje draad) waar je eventueel een schakelaar kan tussenzetten daar zekering 9 ook nog andere functies heeft.
Let wel, dit werkt enkel bij de aero computer en voor eventuele schade aan de bak ben ik niet verantwoordelijk.
-
9000rijder
- Geregistreerd lid
welke andere functies heeft zekering 9 nog meer dan
-
9000rijder
- Geregistreerd lid
het kon misschien zijn dat iemand het wist, toch
-
Erik
- Lid van verdienste
Ok de nuancering van dat andere topic had ik even nodig. Dacht dat het meer in het algemeen ging.Hanm schreef:Volgens Marc kan dat wel:
-
9000rijder
- Geregistreerd lid
zekering nr 9 is de zekering van de electrische ramen achter en van een eventueel schuifdak
weet iemand 100% zeker dat het de zekering is van de pin die in de trionic zit om de automatische bak te beschermen tegen overbelasting.
ik wil nog niet teveel gas geven, ik heb net de cilinderkop laten reviseren
weet iemand 100% zeker dat het de zekering is van de pin die in de trionic zit om de automatische bak te beschermen tegen overbelasting.
-
William
- Geregistreerd lid
Marky
Ga deze week zekering 9 voor de lol er eens uit halen.
Heb een aantal maanden geleden een tronic van een aero van je over genomen. Rij nu op gas en ben benieuwd of ik nog meer power heb.
Op benzine gaat hij in iedergeval als een speer.
Bedankt voor de tip. Als het werkt komt er een schakelaar op het oranje draad.
Mvg William.
Ps hoe gaat het met de 99 turbro II van je vriend.
Ga deze week zekering 9 voor de lol er eens uit halen.
Heb een aantal maanden geleden een tronic van een aero van je over genomen. Rij nu op gas en ben benieuwd of ik nog meer power heb.
Op benzine gaat hij in iedergeval als een speer.
Bedankt voor de tip. Als het werkt komt er een schakelaar op het oranje draad.
Mvg William.
Ps hoe gaat het met de 99 turbro II van je vriend.
-
easy
- Geregistreerd lid
Een shock voor je? om te horen dat hij vreemd gaat?erwin mertens schreef:Marky zijn vriend?????