Heb al mijn motorsteunen laten vervangen, incl. de baksteun (after market) en de bovenste motorsteunen. Nu heb ik gezien dat ze de bovenste steun die het dichts bij de paravaanbak zit, er verkeerd in hebben gezet.
Of dat laatste nu echt invloed heeft of niet, de pook gaat nog steeds een flink eind op en neer bij lastwisseling en met de klep open zie je het blok ook flink bewegen.
Mijn vraag: welke steun heeft het meeste invloed op die pookbeweging: de baksteun of de bovenste steunen? Denk erover om PU erin te zetten, vind het net niet prettig rijden zo.
Pookbeweging bij lastwisseling
-
Injectie
- Moderator
Re: Pookbeweging bij lastwisseling
BIj mijn 9000 zat toendertijd het probleem in de bak. Ook alle motorsteunen vervangen en dat had geen invloed.
Probleem werd op een gegeven moment duidelijk door een raar bonkend geluid bij gas loslaten wat veranderde met de wielsnelheid mee in een bepaalde versnelling
Probleem werd op een gegeven moment duidelijk door een raar bonkend geluid bij gas loslaten wat veranderde met de wielsnelheid mee in een bepaalde versnelling
-
brinky
- Donateur

Re: Pookbeweging bij lastwisseling
Alle motorsteunen... Dus 2 stuks onderaan de motor. 1 stuks aan de bak en 2 rubbers bovenaan de motor tegen het schutbord aan?