Model

2010-2012
Plaats reactie
tecks
Geregistreerd lid

Model

Bericht door tecks » za 15 jun, 2013 18:42

even vragen hier:

Ik spaar van alle wagens die ik in bezit heb gehad ook het bijbehorende modelautootje

Nu heb ik echter een Saab 9-5 NG en daarvan kan ik nergens een model vinden. Weet iemand of er een model van gemaakt is en of dat nog te krijg is? Tenzij 1:15 of groter is de schaal van minder belang. Alvast dank.

72sonett3
Geregistreerd lid

Re: Model

Bericht door 72sonett3 » za 15 jun, 2013 18:56

Daar zijn er genoeg van lijkt me...

Afbeelding

Afbeelding

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » za 15 jun, 2013 19:28

http://www.griffinmodels.com/saab-9-5-aero-kit.html" onclick="window.open(this.href);return false;

tecks
Geregistreerd lid

Bericht door tecks » za 15 jun, 2013 20:56

@72sonett3
Die tweede is een dame edna, maar die eerste is wel goed! Jammer dat die maar liefst 89,00 is en dan ook nog als kit. Dit is echt de eerste die ik tegenkom van de 9-5NG.

Dank aan Millerman voor de link-service.

Als er nog mensen zijn die een kwalitatief heel goed model weten, dus mooi gedetailleerd en goed in proportie (dan mag het ook best 89 euro zijn), dan houd ik me nog aanbevolen. Vind het model van griffin wel leuk om te zien, maar is voor modelautostandaarden niet bijzonder goed en zeker geen 89 euro waard.

Texpert
Geregistreerd lid

Bericht door Texpert » zo 16 jun, 2013 9:21

Misschien zijn ze als occasion goedkoper... :lol: ?

93paul
Geregistreerd lid

Bericht door 93paul » zo 16 jun, 2013 22:05

ik heb ook lang gezocht maar het Griffen model is het enige wat ik heb kunnen vinden. Komende zomer de modelbouwspullen van zolder halen een aan het klussen....

Paul

Plaats reactie