2010 - heden?

2010-2012
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tecks
Geregistreerd lid

2010 - heden?

Bericht door tecks » ma 02 jul, 2012 8:34

Volgens mij kan de subtitel van het 9-5 NG forum wel veranderen in 2010 - 2011. Volgens mij zijn er in 2012 geen 9-5's gebouwd en ik heb zo'n idee dat het ook nooit meer komt.

Eens?

Redaero
Geregistreerd lid

Re: 2010 - heden?

Bericht door Redaero » ma 02 jul, 2012 18:03

De laatste exemplaren van de 9-3 sedan, estate, cabrio en van de 9-5 sedan zijn dit voorjaar bij ANA afgebouwd, dus dat wordt dan toch 2012.

Gebruikersavatar
RoelandV
Geregistreerd lid

Re: 2010 - heden?

Bericht door RoelandV » ma 02 jul, 2012 19:40

Einde topic?

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: 2010 - heden?

Bericht door Sapphire » ma 02 jul, 2012 22:25

Redaero schreef:De laatste exemplaren van de 9-3 sedan, estate, cabrio en van de 9-5 sedan zijn dit voorjaar bij ANA afgebouwd, dus dat wordt dan toch 2012.
Zijn dat ook modeljaar 2012 auto's, anders gaat het nog niet op?

Gebruikersavatar
tecks
Geregistreerd lid

Re: 2010 - heden?

Bericht door tecks » zo 08 jul, 2012 11:23

[]Eens.

Zag trouwens dat dat ook geld voor het 9-7x forum...
Reden: quote verwijderd

Gebruikersavatar
Hanm
Lid van verdienste

2010 - heden?

Bericht door Hanm » zo 08 jul, 2012 15:13

Er zijn wel degelijk MY12's geproduceerd. Met de MY12 9-3's is reeds in Feb 2011 begonnen. De 9-5 volgens mij iets later maar ze zijn er absoluut.

Gebruikersavatar
tecks
Geregistreerd lid

Re: 2010 - heden?

Bericht door tecks » ma 09 jul, 2012 11:10

Hanm schreef:Er zijn wel degelijk MY12's geproduceerd. Met de MY12 9-3's is reeds in Feb 2011 begonnen. De 9-5 volgens mij iets later maar ze zijn er absoluut.
De MY2012 is wel aangekondigd, zelfs met extragratis achteruitrijcamera, lagere Co2 uitstoot, start/stop systeem, metal afwerking van het dashboard etc. Die aankondiging was in juni 2011 pas, toen er al een tijdje een productiestop was. Er is na de aankondiging nooit meer geproduceerd, dus bij mijn weten bestaan ze niet. De eerste productiestop was eind maart al en de definitieve productiestop was op 6 april van dat jaar.

Ik heb zelf een 9-5 besteld eind maart 2011, een week later lag de productie helaas stil. Mijn bestelling was nog een MY2011. Die is helaas nooit geleverd.

Gebruikersavatar
Hanm
Lid van verdienste

2010 - heden?

Bericht door Hanm » ma 09 jul, 2012 12:52

In NL zijn ze veel later aangekondigd, ik garandeer je: ze zijn er...

Gebruikersavatar
tecks
Geregistreerd lid

Re: 2010 - heden?

Bericht door tecks » ma 09 jul, 2012 17:37

Volgens mij is er weinig meer dat geheim moet worden gehouden, dus kom op met die bronnen... Hoe ziet dat metal-dash eruit, hoeveel zijn er gemaakt, waar zijn ze aan verkocht, welke serie productie is er van geweest, etc etc. We need facts.

lier
Geregistreerd lid

Re: 2010 - heden?

Bericht door lier » vr 03 mei, 2013 20:27

Zijn er 54.

Gebruikersavatar
postma
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: 2010 - heden?

Bericht door postma » vr 03 mei, 2013 21:18

http://www.autoblog.nl/nieuws/meer-foto ... komt-57923" onclick="window.open(this.href);return false;

Hier staat van niet.

Gebruikersavatar
tecks
Geregistreerd lid

Re: 2010 - heden?

Bericht door tecks » za 04 mei, 2013 20:41

postma schreef:http://www.autoblog.nl/nieuws/meer-foto ... komt-57923

Hier staat van niet.
Dat gaat over de 9-3 en niet over de MY2012 9-5

lier
Geregistreerd lid

Re: 2010 - heden?

Bericht door lier » za 04 mei, 2013 20:44

http://www.autovandaag.nl/autonieuws/79 ... -de-hamer/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Michel Annink
Geregistreerd lid

Re: 2010 - heden?

Bericht door Michel Annink » za 04 mei, 2013 23:36

tecks schreef:Volgens mij is er weinig meer dat geheim moet worden gehouden, dus kom op met die bronnen... Hoe ziet dat metal-dash eruit, hoeveel zijn er gemaakt, waar zijn ze aan verkocht, welke serie productie is er van geweest, etc etc. We need facts.
Er zijn meerdere MY12 auto's gemaakt, waaronder ook 9-5NG's. Kijk op http://www.marcus-bergfeldt.se/saab/" onclick="window.open(this.href);return false; voor meer details.

Gebruikersavatar
tecks
Geregistreerd lid

Re: 2010 - heden?

Bericht door tecks » di 07 mei, 2013 20:37

Dtroll schreef:
tecks schreef:Volgens mij is er weinig meer dat geheim moet worden gehouden, dus kom op met die bronnen... Hoe ziet dat metal-dash eruit, hoeveel zijn er gemaakt, waar zijn ze aan verkocht, welke serie productie is er van geweest, etc etc. We need facts.
Er zijn meerdere MY12 auto's gemaakt, waaronder ook 9-5NG's. Kijk op http://www.marcus-bergfeldt.se/saab/" onclick="window.open(this.href);return false; voor meer details.
Niet in serieproductie. En dan nog, waar blijven dan die plaatjes van de metal-afwerking etc? Op de foto's daar ook alleen een enkele estate met een carbon dash en verder niks. Ik denk daarom niet dat er 2012 in serie is geproduceerd, maar als ze wel bestaan, dan staan ze waarschijnlijk in "area 51".

Plaats reactie