Hirsch

2010-2012
Plaats reactie
nako
Geregistreerd lid

Hirsch

Bericht door nako » vr 01 jun, 2012 8:44

Heeft iemand ervaring met Hirsch tuning voor de NG 2.8 V6?

Redaero
Geregistreerd lid

Re: Hirsch

Bericht door Redaero » vr 01 jun, 2012 11:47

Bij Autobedrijf De Linge staat er een te koop, misschien kun je daar even informeren.

Gebruikersavatar
Jack77
Geregistreerd lid

Re: Hirsch

Bericht door Jack77 » vr 01 jun, 2012 13:05

heb hem net gezien, het is wel een snoepje hoor :D wilde dat ik de centjes ervoor had :D

Gebruikersavatar
christaero
Donateur
Donateur

Re: Hirsch

Bericht door christaero » vr 01 jun, 2012 18:20

http://www.autobedrijfdelinge.nl/occasi ... 8e6a72eb6b
Idd een prachtige wagen! als morgen de lotto nu eens bij mij aanklopt....

nako
Geregistreerd lid

Re: Hirsch

Bericht door nako » vr 01 jun, 2012 23:35

Is deze nu java black? Die Diffusor staat overigens wel vet. Op de Hirsch site staat ie op een witte en daar vind ik het een beetje porno, maar op een donkere is ie wat subtieler. Zal ze eens bellen.....
Dit is overigens ook een mooie. Nagenoeg de mijne......enkel die van mij is een klein jaar ouder, heeft 2 keer zoveel gelopen, maar koste me 20k minder....

jansen
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Hirsch

Bericht door jansen » vr 08 jun, 2012 21:58

Heeft iemand ervaring met Hirsch tuning voor de NG 2.8 V6?
Als je serieus geintresseert bent in een Hirsch tuning dan zou je ook als proef een gratis 10daagse trial versie kunnen uitproberen, ben je niet tevreden dan kan je oude software terug gezet worden, een trial versie is voor de Hirsch dealer gratis.

nako
Geregistreerd lid

Re: Hirsch

Bericht door nako » vr 08 jun, 2012 22:02

ok, handig om te weten. twijfel nog steeds een beetje ivm kosten

Gebruikersavatar
millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Hirsch

Bericht door millerman » vr 08 jun, 2012 22:12

Die javabruine bak is wel echt exact zoals ik hem zou willen :shock:
Ik zou er bijna lootjes voor gaan kopen...

Gebruikersavatar
Thieuke
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Hirsch

Bericht door Thieuke » di 12 jun, 2012 19:36

Mooi hoor, maar die stoelen, gaan die zo snel er zo uitzien?? Verder ziet ie er super uit!

Gebruikersavatar
tecks
Geregistreerd lid

Re: Hirsch

Bericht door tecks » wo 13 jun, 2012 18:21

Ik vind die velgen wel een beetje over de top.

nako
Geregistreerd lid

Re: Hirsch

Bericht door nako » wo 13 jun, 2012 18:34

Thieuke schreef:Mooi hoor, maar die stoelen, gaan die zo snel er zo uitzien?? Verder ziet ie er super uit!

Bij mij niet hoor en die heeft aanzienlijk meer gelopen (60k)

Gebruikersavatar
carlsson
Geregistreerd lid

Re: Hirsch

Bericht door carlsson » ma 25 jun, 2012 0:05

Wat is er mis met die velgen, zien er toch keurig uit.
Hier is wel heel wat meer gebeurd dan alleen een simpele ECU/motortuning 8)
Wel nog een stevige prijs, wat voor de echte 9.5 NG liefhebber die niet op een paar euro's hoeft te letten :wink:

Plaats reactie