Toeter bij op slot zetten

2010-2012
Plaats reactie
U-Poll
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Toeter bij op slot zetten

Bericht door U-Poll » wo 13 jul, 2016 17:50

Ik heb zitten speuren in oude topics, maar kan het niet vinden (en weet bijna zeker dat het al langs is gekomen): een korte toet van de toeter als je het ding op slot zet... Dat was altijd UIT bij mij, maar sinds vanmiddag plotsklaps AAN (nadat ik heb zitten rommelen met de sleutel in mijn broekzak). Dusss er is een knoppencombinatie dat het aan/uit gezet kan worden... weet iemand welke dat is? Ik vind het namelijk ERG hinderlijk die toet.

U-Poll
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Re: Toeter bij op slot zetten

Bericht door U-Poll » do 14 jul, 2016 14:52

[kuch] :oops:

De achterklep zat niet helemaal dicht ... en dan doet de auto 'toet' wanneer je 'm op slot zet.
Dusss niks geen geheime toestencombinatie of handgebaar ... gewoon een gentle reminder van de fijne auto dat je iets over het hoofd hebt gezien...

LAJET
Donateur
Donateur

Bericht door LAJET » do 14 jul, 2016 22:01

Ik mis juist die toeter :-)!
Met de oude 9-5 kon je 2 keer duwen en dan kreeg je een vriendelijke toet om de sluiting te bevestigen, die mis ik wel.

Wel even opletten, er is 2x in mijn auto "ingebroken" toen ik hem nog maar pas had. Laptop gestolen, sleutel van mijn cabrio gestolen en een klein brandgaatje van een brandende sigaret die ze in de auto hadden gesmeten...
Ik kon maar niet begrijpen hoe ze er zonder schade ingeraakt waren, terwijl ik hem toch goed had afgesloten...kwam toevallig de aap uit de mouw toen ik elke keer aan de deurklink ging trekken om zeker te zijn en op een dag besloot dat op de achterste portier te doen-->ging gewoon open :shock:
Slot volledig geolied en vanaf toen enkele maanden telkens ALLE deuren nagekeken of ze wel goed gesloten waren! Probleem is niet meer teruggekomen, maar helaas op een kostelijke manier te weten gekomen dat er geen "toet" komt van de sloten, alleen van de deursensors...

Jungleman
Geregistreerd lid

Bericht door Jungleman » do 14 jul, 2016 22:14

op zich natuurlijk wel prettig dat je auto je eraan herinnert dat niet alles helemaal dicht zit: 'TOET, kijk je auto effe na'..

Plaats reactie