Dat kenteken bestaat dus wel gewoon en zit -helaas- op een Volkswagen Touran.gj900 schreef:Fotoshoptecks schreef:En wat een fantastisch kenteken!![]()
Addertje? --> nee, wel een Vector Exclusiv (foto's)
-
tecks
- Geregistreerd lid
Re: Addertje? --> nee, wel een Vector Exclusiv (foto's)
-
N207
- Donateur

Bedankt voor de complimenten!
We genieten nog steeds van iedere kilometer in deze auto. Binnenkort een ritje naar Texel en volgende week zaterdag naar de 10th anniversary meeting. Half mei een grotere trip naar de UK. Kan bijna niet wachten...
@tecks: ik heb de kentekenplaat even "geshopt" om te voorkomen dat kwaadwillenden dit gebruiken bij nepaanbiedingen e.d. Ik had niet gecheckt of dit kenteken überhaupt bestaat, maar het is natuurlijk gewoon afgegeven.
We genieten nog steeds van iedere kilometer in deze auto. Binnenkort een ritje naar Texel en volgende week zaterdag naar de 10th anniversary meeting. Half mei een grotere trip naar de UK. Kan bijna niet wachten...
@tecks: ik heb de kentekenplaat even "geshopt" om te voorkomen dat kwaadwillenden dit gebruiken bij nepaanbiedingen e.d. Ik had niet gecheckt of dit kenteken überhaupt bestaat, maar het is natuurlijk gewoon afgegeven.
-
millerman
- Donateur (3x)

Zie je wel, dit topic wordt veel beter door aanvulling van foto's!
-
N207
- Donateur

Ja, maar om daar nu een gele Volkswagen Touran bij te halen?millerman schreef:Zie je wel, dit topic wordt veel beter door aanvulling van foto's!
Dan ga ik meteen denken: Touran + geel = ANWB?
@ZveenT: 17"is standaard voor de Vector. Onder de onze zitten 18" wielen en dat vind ik voorlopig voldoende. Ik ben het met je eens dat 19" of 20" visueel mooier is, maar we willen met het gezin ook nog wel het nodige comfort hebben. Dat gezegd hebbend rijdt "mevrouw N207" in "haar" Viggen en ze vindt dat veercomfort ook prima...
-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
Wat een schitterende wagen!!! Daar zal je happy mee zijn!! Je bent er ook bij op de 11e, toch? Ik zie je dan!N207 schreef:Eindelijk even tijd gehad voor wat foto's:
En om de prachtige lijnen van deze auto te benadrukken nog een toegift:
Ingrid (9-5 NG Aero Exklusiv (2010)).
-
Eddie
- Geregistreerd lid
Mooi nummerbord
9-3 Sport Estate 1.8t Hirsch
9-3 Sport Estate 1.8t Hirsch
-
harolddevries
- Donateur (6x)

Wat een beauty!
-
N207
- Donateur

Dank voor de complimenten. Net terug van een weekendje Texel; wat rijdt de 9-5 NG toch heerlijk.
@ Eddie: nummerplaat heb ik "gefotoshopd"
@ Ingrid: ja, ik ben er de 11e natuurlijk ook. Tot dan.
@ Eddie: nummerplaat heb ik "gefotoshopd"
@ Ingrid: ja, ik ben er de 11e natuurlijk ook. Tot dan.