De Meern

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
Luud
Donateur (8x)
Donateur (8x)

De Meern

Bericht door Luud » zo 30 apr, 2023 18:42

Hoi, ik ben in 2020 geweest, alleen is het sindsdien stil over deze meeting. Ik woon zelf te ver om ,,even" te gaan kijken of deze lokatie nog geschikt is...toen was er een mooie grote parkeerplaats en mogelijkheid om een hapje te eten. Volgens mij, met respect naar Ruud, bestond het organiseren uit het plannen van een datum.....Kortom, is er nog belangstelling om deze op te pakken. Ligt in ieder geval centraal in den lande...informeel..en was toen erg goed bezocht.

Hanzaman
Geregistreerd lid

Re: De Meern

Bericht door Hanzaman » zo 30 apr, 2023 19:31

Ik woon in de buurt van de Meern. Die parkeerplaatsen zijn er nog, en er zit een AC restaurant,kfc en een Starbucks :D

davidd
Donateur
Donateur

Bericht door davidd » zo 30 apr, 2023 20:22

Altijd leuk, was volgens mij het eerste weekend van mei. Voor dit jaar wordt dat wat kort dag en er zijn al een paar evenementen dat weekend... maar een maandje later zou toch wel moeten lukken.

Oelo74
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Oelo74 » zo 30 apr, 2023 20:54

De laatste keer was op 29 augustus 2020. Zie ook: viewtopic.php?f=20&t=171148
Het was inderdaad gezellig druk Luud, als er een 7e editie mocht komen dan ga ik toch proberen m'n agenda vrij te houden.

davidd
Donateur
Donateur

Bericht door davidd » zo 30 apr, 2023 22:02

Die laatste was verplaatst wegens ‘Corona’. Enfin, geen idee wat er buiten een datum prikken nog meer gedaan moet worden.

sterkstromer
Donateur
Donateur

Bericht door sterkstromer » zo 30 apr, 2023 23:17

davidd schreef:
zo 30 apr, 2023 20:22
Altijd leuk, was volgens mij het eerste weekend van mei. Voor dit jaar wordt dat wat kort dag en er zijn al een paar evenementen dat weekend... maar een maandje later zou toch wel moeten lukken.
Dat zou dan zaterdag 3 of zondag 4 juni worden? Mooi, dan kan ik. :D

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » ma 01 mei, 2023 1:52

Ruud rijdt inmiddels al een "eeuwigheid" geen Saab meer (ik heb z'n oude Saab onlangs nog gespot) dus het lijkt mij niet zo'n probleem als iemand anders de organisatie over zou nemen?

martinphili
Geregistreerd lid

Bericht door martinphili » ma 01 mei, 2023 7:57

Onderdeel van eerste meeting (compleet verregend) was ook nog een rondrit, dat was 2014 denk ik, ik had mijn 9-3 nog. De meetings daarna waren alleen maar bandjetrappen en kleppendekselkijken.
Dus: een datum prikken zou voldoende moeten zijn. En goed weer regelen natuurlijk.

davidd
Donateur
Donateur

Bericht door davidd » wo 03 mei, 2023 16:01

Als je kijkt naar de agenda van Saab Club Nederland zou het weekend zou 24 of 25 juni het meest logisch zijn. De andere weekenden zijn er al één of meerdere activiteiten.

Afbeelding

Luud
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Luud » wo 03 mei, 2023 16:31

Juli of augustus zijn in ieder geval rustiger......

davidd
Donateur
Donateur

Bericht door davidd » wo 03 mei, 2023 17:01

Schoolvakanties lopen van 8 juli t/m 3 september

Oelo74
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Oelo74 » do 04 mei, 2023 6:46

Laatste weekend van juni lijkt me prima David.

Plaats reactie