De Meern
-
Luud
- Donateur (8x)

De Meern
Hoi, ik ben in 2020 geweest, alleen is het sindsdien stil over deze meeting. Ik woon zelf te ver om ,,even" te gaan kijken of deze lokatie nog geschikt is...toen was er een mooie grote parkeerplaats en mogelijkheid om een hapje te eten. Volgens mij, met respect naar Ruud, bestond het organiseren uit het plannen van een datum.....Kortom, is er nog belangstelling om deze op te pakken. Ligt in ieder geval centraal in den lande...informeel..en was toen erg goed bezocht.
-
Hanzaman
- Geregistreerd lid
Re: De Meern
Ik woon in de buurt van de Meern. Die parkeerplaatsen zijn er nog, en er zit een AC restaurant,kfc en een Starbucks 
-
davidd
- Donateur

Altijd leuk, was volgens mij het eerste weekend van mei. Voor dit jaar wordt dat wat kort dag en er zijn al een paar evenementen dat weekend... maar een maandje later zou toch wel moeten lukken.
-
Oelo74
- Donateur (5x)

De laatste keer was op 29 augustus 2020. Zie ook: viewtopic.php?f=20&t=171148
Het was inderdaad gezellig druk Luud, als er een 7e editie mocht komen dan ga ik toch proberen m'n agenda vrij te houden.
Het was inderdaad gezellig druk Luud, als er een 7e editie mocht komen dan ga ik toch proberen m'n agenda vrij te houden.
-
davidd
- Donateur

Die laatste was verplaatst wegens ‘Corona’. Enfin, geen idee wat er buiten een datum prikken nog meer gedaan moet worden.
-
sterkstromer
- Donateur

Dat zou dan zaterdag 3 of zondag 4 juni worden? Mooi, dan kan ik.davidd schreef: ↑zo 30 apr, 2023 20:22Altijd leuk, was volgens mij het eerste weekend van mei. Voor dit jaar wordt dat wat kort dag en er zijn al een paar evenementen dat weekend... maar een maandje later zou toch wel moeten lukken.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Ruud rijdt inmiddels al een "eeuwigheid" geen Saab meer (ik heb z'n oude Saab onlangs nog gespot) dus het lijkt mij niet zo'n probleem als iemand anders de organisatie over zou nemen?
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Onderdeel van eerste meeting (compleet verregend) was ook nog een rondrit, dat was 2014 denk ik, ik had mijn 9-3 nog. De meetings daarna waren alleen maar bandjetrappen en kleppendekselkijken.
Dus: een datum prikken zou voldoende moeten zijn. En goed weer regelen natuurlijk.
Dus: een datum prikken zou voldoende moeten zijn. En goed weer regelen natuurlijk.
-
davidd
- Donateur

Als je kijkt naar de agenda van Saab Club Nederland zou het weekend zou 24 of 25 juni het meest logisch zijn. De andere weekenden zijn er al één of meerdere activiteiten.