Saabforum 10th Anniversary meeting - the afterparty.
-
millerman
- Donateur (3x)

Re: Saabforum 10th Anniversary meeting - the afterparty.
Ik gok dat het deze was.
-
Nostalgist
- Geregistreerd lid
Was haast niet mogelijk, lijkt me. Deze eye-catcher bij uitstek stond in de line-up, naast het pad naar het clubhuis, met geopende motorkap, en met permanent veel belangstellenden eromheen.alnico schreef: .... Helaas heb ik deze op de meeting blijkbaar over het hoofd gezien
Kwam Gideon elders op het terrein nog tegen; een bijzonder prettige en enthousiaste jongeman, met veel kennis van zaken en oog voor detail. Enthousiastelingen als Gideon maken dit soort meetings tot een waar genoegen.
Dank aan de organisatie, en dank aan Cornelius voor het maken van de "vogelvlucht" foto's.
Mijn (telefoon) foto's zal ik jullie besparen.....
-
alnico
- Geregistreerd lid
Misschien door al die belangstellenden niet opgevallenNostalgist schreef:alnico schreef:
.... Helaas heb ik deze op de meeting blijkbaar over het hoofd gezien
Was haast niet mogelijk, lijkt me. Deze eye-catcher bij uitstek stond in de line-up, naast het pad naar het clubhuis, met geopende motorkap, en met permanent veel belangstellenden eromheen.
Ook moesten we helaas al weer vroeg weg ivm andere afspraken van mijn maat.
Desondanks geweldige meeting, dit soort bijeenkomsten doet het soms wat sluimerende Saabvirus weer helemaal opleven.
Hartelijk dank aan de organisatie, maar ook alle deelnemers bedankt!
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Das geen gokmillerman schreef:Ik gok dat het deze was.
-
mennoherstel
- Donateur (3x)

Ook ik wil de organisatoren zeeeer bedanken voor hun goede, vele en harde werken om hier een prachtig evenement van te maken.
Zit ik lekker al die foto's te bekijken bedenk ik mij dat ik toch iets verkeerd doe. Om te beginnen was ik veel te vroeg en vervolgens moet ik, geloof ik, toch een veel oudere Saab kopen ofzo.
Omdat ik zo vroeg was is mijn aan komen rijden niet gefotografeerd. Ondanks mijn nieuwe automaatbak en het net vreselijk strak gemaakte voorscherm en een open motorkap (=uitnodiging) met daaronder nog meer geroestaureerde zaken, kan ik mijn auto op geen enkele foto terug vinden.
Dus ben ik maar eens gaan kijken naar mijn eigen foto's en wat denk je........
Dan maar een aktiefoto van mezelf (maar niet door mezelf, want gemaakt door Svarta Pilen): mijn allereerste ritje in een 95, vandaar die verwilderde blik. Door de ruiten heen een blik op het evenemententerrein.

Zit ik lekker al die foto's te bekijken bedenk ik mij dat ik toch iets verkeerd doe. Om te beginnen was ik veel te vroeg en vervolgens moet ik, geloof ik, toch een veel oudere Saab kopen ofzo.
Omdat ik zo vroeg was is mijn aan komen rijden niet gefotografeerd. Ondanks mijn nieuwe automaatbak en het net vreselijk strak gemaakte voorscherm en een open motorkap (=uitnodiging) met daaronder nog meer geroestaureerde zaken, kan ik mijn auto op geen enkele foto terug vinden.
Dan maar een aktiefoto van mezelf (maar niet door mezelf, want gemaakt door Svarta Pilen): mijn allereerste ritje in een 95, vandaar die verwilderde blik. Door de ruiten heen een blik op het evenemententerrein.

-
Sapphire
- Donateur (7x)

Stond ook in de deelnemerslijst die je hebt gekregen bij binnenkomst: Nr. 37 Gideon , Saab 900 turbo fabrieksnieuwalnico schreef:Van wie is deze fabrieksnieuwe classic? Onwaarschijnlijk fraai!!![]()
-
blue city
- Donateur (3x)

Nou vooruit Menno, eentje van die van jou. Ik vind hem mooi. Niet naar de kwaliteit van de foto kijken.

-
mennoherstel
- Donateur (3x)

Yes! Blue city je bent mijn held! Mercy beaucoup 
-
johnb52
- Donateur (7x)

En ik maar in mijn foto's zoeken naar je 9-5 estate....

-
mennoherstel
- Donateur (3x)

Saabadabadooo! Thank you so muts 
DE volgende keer zal ik de 9-5 meenemen, daar zal de kleur wel van opvallen, tenzij het de Scarabee meeting is natuurlijk.
DE volgende keer zal ik de 9-5 meenemen, daar zal de kleur wel van opvallen, tenzij het de Scarabee meeting is natuurlijk.
-
blue city
- Donateur (3x)

Nou vooruit Menno, nog eentje dan.

-
berta
- Donateur (2x)

Ook dan zal ie eruit springen.mennoherstel schreef:
-
Nostalgist
- Geregistreerd lid
Wat was je hier eigenlijk aan het doen, Menno?

Vogels verjagen i.v.m. vogelpoep? Luchtkwaliteit meten? Radiopiraat uitpeilen?
Oefenen voor polsstok hoogspringen?

Vogels verjagen i.v.m. vogelpoep? Luchtkwaliteit meten? Radiopiraat uitpeilen?
Oefenen voor polsstok hoogspringen?
-
Knientje
- Geregistreerd lid
Luchtfoto maken volgens mij