Saabmeeting Midden Nederland editie 2008 - zondag 21 sept.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Jongens toch. Ik vind het wel een beetje genant om er zo over te praten eerlijk gezegd, in bijzijn van de betreffende vrouwen dus
Ik zie eigenlijk liever een kalender van mooie Saabs dan van Saabforum dames eerlijk gezegd. Als ik mooie geklede dames wil zien koop ik wel een Elle girl, of wat voor blad dan ook? (ben niet zo van de magazines) Niets ten nadele van de SF dames trouwens
Aan die kalender met auto's zou ik wel mee willen werken, als fotograaf that is.
Aan die kalender met auto's zou ik wel mee willen werken, als fotograaf that is.
-
Menno
- Geregistreerd lid
-
Robbert
- Donateur (6x)

-
Menno
- Geregistreerd lid
Als je het zonder seksistische aspecten doet kan het geen kwaad, lijkt me hier:
viewtopic.php?t=46579
viewtopic.php?t=46579
-
Sapphire
- Donateur (7x)

-
Menno
- Geregistreerd lid
Je bent direct gepromoveerd tot Artistic Director. Joh, jij heb ter verstand van / zicht op, ik niet. Het lijkt me alleen een redelijk gemakkelijk te realiseren projectje met veel vreugde als resultaat. Even peilen waar behoefte aan is, wat afspraken maken, mooie foto's, offsetdrukkerijtje en gaan. Ik stel mezelf trouwens bescheiden (lees: 'lui') op: slinger aan geven prima, uitvoeren ho maar. Kandidaten die zoiets voor een schappelijk prijsje kunnen laten drukken?
-
Carlien
- Geregistreerd lid
-
BartW
- Geregistreerd lid
-
Margreet
- Geregistreerd lid
Wat mij betreft: Dat heb je heel goed.BartW schreef:Blijkt dat de dames niet echt enthousiast zijn voor de ideetjes... Of heb ik het mis ?
Veel mensen hier weten zolangzamerhand wel hoe ik eruit zie, is ook geen geheim ofzo, maar ik hoef echt niet op een kalender of een of andere vleeskeuring...
(maar misschien vinden andere dames het heel leuk)