Saabmeeting Midden Nederland editie 2008 - zondag 21 sept.

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
Tonnes
Geregistreerd lid

Bericht door Tonnes » wo 08 okt, 2008 21:41

Reub, behave! :lol:

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » wo 08 okt, 2008 22:46

Nee he, niet weer....

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » wo 08 okt, 2008 22:48

Het blijft een interessant onderwerp.

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » wo 08 okt, 2008 22:53

Dat blijkt...

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » wo 08 okt, 2008 23:04

Jongens toch. Ik vind het wel een beetje genant om er zo over te praten eerlijk gezegd, in bijzijn van de betreffende vrouwen dus :oops: Ik zie eigenlijk liever een kalender van mooie Saabs dan van Saabforum dames eerlijk gezegd. Als ik mooie geklede dames wil zien koop ik wel een Elle girl, of wat voor blad dan ook? (ben niet zo van de magazines) Niets ten nadele van de SF dames trouwens ;)

Aan die kalender met auto's zou ik wel mee willen werken, als fotograaf that is.

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » wo 08 okt, 2008 23:09

Weer on topic: volgend jaar met een F-15 op de achtergrond.

Menno
Geregistreerd lid

Bericht door Menno » wo 08 okt, 2008 23:09

Da's een plan. Open een topic (Saab algemeen ofzo) en een polletje wat men wil zien (verschillende generaties?) en de auto's zijn te vinden. Even Saab Nederland het goede voorbeeld geven.

PS Ik gooi wel een topic open

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » wo 08 okt, 2008 23:12

Ik durf zo'n item niet te openen. Ik vrees dat ik wat (ahum) vijandige reacties zal krijgen.

Menno
Geregistreerd lid

Bericht door Menno » wo 08 okt, 2008 23:27

Als je het zonder seksistische aspecten doet kan het geen kwaad, lijkt me hier:

viewtopic.php?t=46579

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » wo 08 okt, 2008 23:34

Eens kijken Menno. F-15 "Born from jets" hoeft van mij niet echt zo, gewoon mooie 'landelijke' foto's zoals in de brochures van de 900 classic e.d. leek mij wel wat.

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » wo 08 okt, 2008 23:39

Dat moet toch door de beugel kunnen.

Menno
Geregistreerd lid

Bericht door Menno » wo 08 okt, 2008 23:41

Je bent direct gepromoveerd tot Artistic Director. Joh, jij heb ter verstand van / zicht op, ik niet. Het lijkt me alleen een redelijk gemakkelijk te realiseren projectje met veel vreugde als resultaat. Even peilen waar behoefte aan is, wat afspraken maken, mooie foto's, offsetdrukkerijtje en gaan. Ik stel mezelf trouwens bescheiden (lees: 'lui') op: slinger aan geven prima, uitvoeren ho maar. Kandidaten die zoiets voor een schappelijk prijsje kunnen laten drukken?

Carlien
Geregistreerd lid

Bericht door Carlien » do 09 okt, 2008 12:16

BartW schreef:
kijk uit naar de volgende meeting jongens en meisjes;(zijn die er wel vrouwelijke forumers :shock:???)
absoluut :-)

BartW
Geregistreerd lid

Bericht door BartW » do 09 okt, 2008 17:14

heb precies iets los gemaakt dat al bij veel forumers in hun achterhoofden zaten :)

Blijkt dat de dames niet echt enthousiast zijn voor de ideetjes... Of heb ik het mis ?

Vrouwen laat wat van je horen he !! :D

groetjes

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » do 09 okt, 2008 18:24

BartW schreef:Blijkt dat de dames niet echt enthousiast zijn voor de ideetjes... Of heb ik het mis ?
Wat mij betreft: Dat heb je heel goed.

Veel mensen hier weten zolangzamerhand wel hoe ik eruit zie, is ook geen geheim ofzo, maar ik hoef echt niet op een kalender of een of andere vleeskeuring... :roll:

(maar misschien vinden andere dames het heel leuk)

Plaats reactie