Saabmeeting Amsterdam

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
marq101
Geregistreerd lid

Re: Meeting Amsterdam

Bericht door marq101 » do 26 jan, 2006 8:48

Melleds schreef:Hallo,

Ik ben nieuw hier en wil graag meedoen aan de meeting samen met een vriend van mij.
We komen in een 900 S aero en een red arrow.

mvgr. Melle Sibma
Het wordt steeds gezelliger :wink:

edwardk
Geregistreerd lid

re

Bericht door edwardk » do 26 jan, 2006 10:54

Als ik het zo zie is straks die keet te klein voor al dat volk wat dreigt te komen, alhoewel er altijd een aantal niet komen opdagen.Maar toch gezellig de hele meute bij elkaar

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » do 26 jan, 2006 18:08

Heren & dames,

Hier de eerste afhaker. Mijn auto wordt op dit moment uitgedeukt, gespoten en rondom bijgewerkt (zoals te lezen in een ander topic) en zal hoogstwaarschijnlijk pas na het weekend klaar zijn.
Nu kan ik wel komen met de Ford StreetKa waar ik nu in rijd (heerlijk dat open rijden met dit weer!!!!) maar dat is ook zo wat. Uiteraard is het wel eens leuk om te zien wie er nou bij welke naam hoort, maar dat zal dan maar de volgende keer moeten gebeuren.
Want met een StreetKa ga ik niet lopen showen ;)

Groet,

Eelco

edwardk
Geregistreerd lid

re

Bericht door edwardk » do 26 jan, 2006 18:14

Ach stel je niet aan, ik denk dat de meeste je dat met een geldige reden wel vergeven, wij weten dat er bij jou eigenlijk een Saab hoort!

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » do 26 jan, 2006 21:04

Parkeer die streetka op de hoek en er is geen haan die er naar kraait. Gewoon komen.

Ik weet het nog steeds niet. Ik wil wel.

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » do 26 jan, 2006 21:23

taaffert schreef:Heren & dames,

Hier de eerste afhaker. Mijn auto wordt op dit moment uitgedeukt, gespoten en rondom bijgewerkt (zoals te lezen in een ander topic) en zal hoogstwaarschijnlijk pas na het weekend klaar zijn.
Nu kan ik wel komen met de Ford StreetKa waar ik nu in rijd (heerlijk dat open rijden met dit weer!!!!) maar dat is ook zo wat. Uiteraard is het wel eens leuk om te zien wie er nou bij welke naam hoort, maar dat zal dan maar de volgende keer moeten gebeuren.

Groet,

Eelco
Slappe hap. Gewoon komen.................we willen lachen :wink:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » do 26 jan, 2006 21:27

"StreetKa" ? mag de rest niet op straat dan :?

ARROWS
Geregistreerd lid

Bericht door ARROWS » do 26 jan, 2006 21:32

marq101 schreef: Slappe hap. Gewoon komen.................we willen lachen :wink:
Hehe, er zijn zat mensen die jarenlang in hun Ford naar een Saab gelachen hebben... quite dus :)

DDJ
Geregistreerd lid

Bericht door DDJ » do 26 jan, 2006 22:13

taaffert schreef:Heren & dames,

Groet,

Eelco
Parkeer hem bij de Shell, pik ik je op en jij mag rijden :lol:

edwardk
Geregistreerd lid

re

Bericht door edwardk » do 26 jan, 2006 22:20

Nou taaffert zo'n bod krijg je waarschijnlijk niet weer! :lol:

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » do 26 jan, 2006 22:54

Ik twijfel nog met welke auto ik moet komen... Saab 900 2drs sedan met carburateurmotor (Redactiesaab), of mijn 900s lpt 16v......

ARROWS
Geregistreerd lid

Bericht door ARROWS » do 26 jan, 2006 22:58

Manic schreef:Ik twijfel nog met welke auto ik moet komen... Saab 900 2drs sedan met carburateurmotor (Redactiesaab), of mijn 900s lpt 16v......
Laat iemand in de andere rijden :)

DDJ
Geregistreerd lid

Bericht door DDJ » do 26 jan, 2006 23:10

Manic schreef:Ik twijfel nog met welke auto ik moet komen... Saab 900 2drs sedan met carburateurmotor (Redactiesaab), of mijn 900s lpt 16v......
Afgezien van het feit dat je nu gewoon ronduit aan het patsen bent :lol: heb ik liever dat je in de redactiesaab komt. Die ken ik niet van dichtbij en ik heb zelf al een 16v lpt :twisted:

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » do 26 jan, 2006 23:39

DDJ schreef:
Afgezien van het feit dat je nu gewoon ronduit aan het patsen bent :lol: heb ik liever dat je in de redactiesaab komt. Die ken ik niet van dichtbij en ik heb zelf al een 16v lpt :twisted:
en past beter bij de 90 die ik mee uitlaat... 8)

de 900 blijft thuis... de bak gaat nu wel steeds vervelender doen (moest laatst vanaf mijn ouders in 4 over de A1 rijden), en 1 loopt ook niet zo soepel

swaab900
Geregistreerd lid

Bericht door swaab900 » vr 27 jan, 2006 0:27

Wat gaan we eigenlijk doen als de koffie op is? Ik heb iemand gehoord over een tochtje naar Durgerdam. Is 3 minuten rijden. We zouden door kunnen rijden naar Marken ofzo, maar misschien heeft iemand een echt idee.

Plaats reactie