Het wordt steeds gezelligerMelleds schreef:Hallo,
Ik ben nieuw hier en wil graag meedoen aan de meeting samen met een vriend van mij.
We komen in een 900 S aero en een red arrow.
mvgr. Melle Sibma
Saabmeeting Amsterdam
-
marq101
- Geregistreerd lid
Re: Meeting Amsterdam
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Heren & dames,
Hier de eerste afhaker. Mijn auto wordt op dit moment uitgedeukt, gespoten en rondom bijgewerkt (zoals te lezen in een ander topic) en zal hoogstwaarschijnlijk pas na het weekend klaar zijn.
Nu kan ik wel komen met de Ford StreetKa waar ik nu in rijd (heerlijk dat open rijden met dit weer!!!!) maar dat is ook zo wat. Uiteraard is het wel eens leuk om te zien wie er nou bij welke naam hoort, maar dat zal dan maar de volgende keer moeten gebeuren.
Want met een StreetKa ga ik niet lopen showen
Groet,
Eelco
Hier de eerste afhaker. Mijn auto wordt op dit moment uitgedeukt, gespoten en rondom bijgewerkt (zoals te lezen in een ander topic) en zal hoogstwaarschijnlijk pas na het weekend klaar zijn.
Nu kan ik wel komen met de Ford StreetKa waar ik nu in rijd (heerlijk dat open rijden met dit weer!!!!) maar dat is ook zo wat. Uiteraard is het wel eens leuk om te zien wie er nou bij welke naam hoort, maar dat zal dan maar de volgende keer moeten gebeuren.
Groet,
Eelco
-
Injectie
- Moderator
-
marq101
- Geregistreerd lid
Slappe hap. Gewoon komen.................we willen lachentaaffert schreef:Heren & dames,
Groet,
Eelco
-
ARROWS
- Geregistreerd lid
-
DDJ
- Geregistreerd lid
Parkeer hem bij de Shell, pik ik je op en jij mag rijdentaaffert schreef:Heren & dames,
Groet,
Eelco
-
Manic
- Lid van verdienste
-
ARROWS
- Geregistreerd lid
-
DDJ
- Geregistreerd lid
Afgezien van het feit dat je nu gewoon ronduit aan het patsen bentManic schreef:Ik twijfel nog met welke auto ik moet komen... Saab 900 2drs sedan met carburateurmotor (Redactiesaab), of mijn 900s lpt 16v......
-
jelger
- Geregistreerd lid
en past beter bij de 90 die ik mee uitlaat...DDJ schreef:Afgezien van het feit dat je nu gewoon ronduit aan het patsen bentManic schreef:Ik twijfel nog met welke auto ik moet komen... Saab 900 2drs sedan met carburateurmotor (Redactiesaab), of mijn 900s lpt 16v......heb ik liever dat je in de redactiesaab komt. Die ken ik niet van dichtbij en ik heb zelf al een 16v lpt
de 900 blijft thuis... de bak gaat nu wel steeds vervelender doen (moest laatst vanaf mijn ouders in 4 over de A1 rijden), en 1 loopt ook niet zo soepel
-
swaab900
- Geregistreerd lid