Toertocht Grun 14 apr. - foto's vanaf p.10 - p.14 geflitst?!
-
frans bouwer
- Geregistreerd lid
Eerste aanmelding voor meeting 2008!
Misschien wat vroeg, maar ik meld mij alvast aan voor 2008! Mijn 99 GL wacht op haar nieuwe motor. De Saabdokter komt binnenkort langs om haar een tweede jeugd te bezorgen. Veel plezier de 14e
Frans
Frans
-
Skunk
- Geregistreerd lid
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Ik had ook wel een momentje gepaste trots. Het forum wordt serieus genomen door de dealerSkunk schreef:Kreeg gisteren post van Caspers. Zo'n algemene brief aan Saab rijders, u kent ze wel.![]()
Erg leuk om ook in die brief informatie te krijgen over de meeting van de 14de. Het saab forum werd er ook nog in vermeld.
Erik
Klinkt goedfrans bouwer schreef:Misschien wat vroeg, maar ik meld mij alvast aan voor 2008! Mijn 99 GL wacht op haar nieuwe motor. De Saabdokter komt binnenkort langs om haar een tweede jeugd te bezorgen. Veel plezier de 14e
Frans
-
Willy en Peter
- Geregistreerd lid
Citaat uit de brief:
Tevens willen wij van de gelegenheid gebruik maken om u te wijzen op het volgende. Zaterdag 14 April organiseren wij in samenwerking met SAAB Forum de Saab-Groningertoertocht, hiervoor willen wij u van harte uitnodigen.
Voor meer informatie over deze tocht kunt u terecht op www.saabforum.nl. Wilt u zich opgeven dan kan dat bij Caspers Saab Groningen, telefoonnummer 050-547 17 27 of bij; ottokragt@home.nl.
Tevens willen wij van de gelegenheid gebruik maken om u te wijzen op het volgende. Zaterdag 14 April organiseren wij in samenwerking met SAAB Forum de Saab-Groningertoertocht, hiervoor willen wij u van harte uitnodigen.
Voor meer informatie over deze tocht kunt u terecht op www.saabforum.nl. Wilt u zich opgeven dan kan dat bij Caspers Saab Groningen, telefoonnummer 050-547 17 27 of bij; ottokragt@home.nl.
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
-
gripen 9-3
- Geregistreerd lid
-
s95ae
- Geregistreerd lid
Ik heb het bericht van Caspers ook ontvangen. Errug leuk dat saabforum genoemd wordt. Heel mooi!
Helaas ben ik niet aanwezig, ik ben aan het zeilen of het IJsselmeer of Waddenzee, hopelijk zonder ziek te worden...
Heeeeel erg jammer dat ik er niet bij kan zijn
Voor degene die wel komen: Heel veel plezier gewenst!
Helaas ben ik niet aanwezig, ik ben aan het zeilen of het IJsselmeer of Waddenzee, hopelijk zonder ziek te worden...
Heeeeel erg jammer dat ik er niet bij kan zijn
Voor degene die wel komen: Heel veel plezier gewenst!
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Klopt het dat ik nog niets gehoord heb? Opzich denk ik alles te weten als ik de 1e pagina van deze post lees. Of moet ik nog meer weten? Has ik al gemeld dat ik 2 passagiers heb? Weet niet of dat uitmaakt voor de organistatie.Otto schreef:Hallo beste aanmelders,
Binnenkort zullen jullie allemaal meer info ontvangen op jullie eigen @mail adres. DJ en ik zijn druk bezig met de voorbereidingen. Het wordt een erg leuke dag!
Otto
-
Otto
- Donateur

Als je die leest dan weet je alles idd, maar ik stuur iedereen die zich per @mail heeft aangemeld ook ff een mailtje met daarin alle wensbare info. En je had idd gemeld dat je met twee man gaat komen!paul99gl83 schreef:Klopt het dat ik nog niets gehoord heb? Opzich denk ik alles te weten als ik de 1e pagina van deze post lees. Of moet ik nog meer weten? Has ik al gemeld dat ik 2 passagiers heb? Weet niet of dat uitmaakt voor de organistatie.Otto schreef:Hallo beste aanmelders,
Binnenkort zullen jullie allemaal meer info ontvangen op jullie eigen @mail adres. DJ en ik zijn druk bezig met de voorbereidingen. Het wordt een erg leuke dag!
Otto
Otto