Toertocht Grun 14 apr. - foto's vanaf p.10 - p.14 geflitst?!

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
Plumbum
Geregistreerd lid

Meeting

Bericht door Plumbum » wo 28 mar, 2007 17:30

Zal wel even komen kijken met ze hoevelen jullie komen.

frans bouwer
Geregistreerd lid

Eerste aanmelding voor meeting 2008!

Bericht door frans bouwer » vr 30 mar, 2007 8:48

Misschien wat vroeg, maar ik meld mij alvast aan voor 2008! Mijn 99 GL wacht op haar nieuwe motor. De Saabdokter komt binnenkort langs om haar een tweede jeugd te bezorgen. Veel plezier de 14e

Frans

Skunk
Geregistreerd lid

Bericht door Skunk » vr 30 mar, 2007 9:08

Kreeg gisteren post van Caspers. Zo'n algemene brief aan Saab rijders, u kent ze wel. :D
Erg leuk om ook in die brief informatie te krijgen over de meeting van de 14de. Het saab forum werd er ook nog in vermeld.

Erik

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » vr 30 mar, 2007 11:12

Skunk schreef:Kreeg gisteren post van Caspers. Zo'n algemene brief aan Saab rijders, u kent ze wel. :D
Erg leuk om ook in die brief informatie te krijgen over de meeting van de 14de. Het saab forum werd er ook nog in vermeld.

Erik
Ik had ook wel een momentje gepaste trots. Het forum wordt serieus genomen door de dealer :D
frans bouwer schreef:Misschien wat vroeg, maar ik meld mij alvast aan voor 2008! Mijn 99 GL wacht op haar nieuwe motor. De Saabdokter komt binnenkort langs om haar een tweede jeugd te bezorgen. Veel plezier de 14e

Frans
Klinkt goed 8)

Willy en Peter
Geregistreerd lid

Bericht door Willy en Peter » vr 30 mar, 2007 12:36

Citaat uit de brief:

Tevens willen wij van de gelegenheid gebruik maken om u te wijzen op het volgende. Zaterdag 14 April organiseren wij in samenwerking met SAAB Forum de Saab-Groningertoertocht, hiervoor willen wij u van harte uitnodigen.
Voor meer informatie over deze tocht kunt u terecht op www.saabforum.nl. Wilt u zich opgeven dan kan dat bij Caspers Saab Groningen, telefoonnummer 050-547 17 27 of bij; ottokragt@home.nl.

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » za 31 mar, 2007 0:17

Als het goed is hebben zo'n 1400 Saab-rijders uit het Noorden deze brief ontvangen! 8)

72sonett-III
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett-III » za 31 mar, 2007 0:44

davidjoost schreef:...1400 Saab-rijders uit het Noorden deze brief ontvangen!
Ik ook, maar op 14/4 ben ik niet aanwezig...

utan
Geregistreerd lid

Bericht door utan » za 31 mar, 2007 19:23

2 Saabs, geen brief. 15 km van de stad :?:

gripen 9-3
Geregistreerd lid

Bericht door gripen 9-3 » zo 01 apr, 2007 15:07

Ook nog geen bericht gehad. Kan nog komen, Harkstede is wel 10 hele kilometers bij Caspers vandaan :)

s95ae
Geregistreerd lid

Bericht door s95ae » zo 01 apr, 2007 15:26

Ik heb het bericht van Caspers ook ontvangen. Errug leuk dat saabforum genoemd wordt. Heel mooi!
Helaas ben ik niet aanwezig, ik ben aan het zeilen of het IJsselmeer of Waddenzee, hopelijk zonder ziek te worden...
Heeeeel erg jammer dat ik er niet bij kan zijn :cry:

Voor degene die wel komen: Heel veel plezier gewenst!

ArjenH
Geregistreerd lid

Bericht door ArjenH » ma 02 apr, 2007 13:46

Verdorie ik wil mee, maar heb helaas geen beschikbare bijrijder :-(

Azul
Geregistreerd lid

Bericht door Azul » za 07 apr, 2007 12:08

Er leuk van Caspers.
Ik heb me ook aangemeld.

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » za 07 apr, 2007 12:31

Je komt neem ik aan wel met die prachtige 900 classic cabrio toch? 8) :wink:

Nou ik hoop dat er nog meer mensen zich aan zullen melden. We zitten al over de 20 aanmeldingen (keer 2 personen) dus het wordt gezellig druk verwacht ik! 8)

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » zo 08 apr, 2007 21:46

Otto schreef:Hallo beste aanmelders,

Binnenkort zullen jullie allemaal meer info ontvangen op jullie eigen @mail adres. DJ en ik zijn druk bezig met de voorbereidingen. Het wordt een erg leuke dag!

Otto
Klopt het dat ik nog niets gehoord heb? Opzich denk ik alles te weten als ik de 1e pagina van deze post lees. Of moet ik nog meer weten? Has ik al gemeld dat ik 2 passagiers heb? Weet niet of dat uitmaakt voor de organistatie.

Otto
Donateur
Donateur

Bericht door Otto » zo 08 apr, 2007 21:57

paul99gl83 schreef:
Otto schreef:Hallo beste aanmelders,

Binnenkort zullen jullie allemaal meer info ontvangen op jullie eigen @mail adres. DJ en ik zijn druk bezig met de voorbereidingen. Het wordt een erg leuke dag!

Otto
Klopt het dat ik nog niets gehoord heb? Opzich denk ik alles te weten als ik de 1e pagina van deze post lees. Of moet ik nog meer weten? Has ik al gemeld dat ik 2 passagiers heb? Weet niet of dat uitmaakt voor de organistatie.
Als je die leest dan weet je alles idd, maar ik stuur iedereen die zich per @mail heeft aangemeld ook ff een mailtje met daarin alle wensbare info. En je had idd gemeld dat je met twee man gaat komen!

Otto

Plaats reactie