"Düsseldorf Meet" binnenkort...
-
Hanm
- Lid van verdienste
-
screwdriver
- Donateur (2x)

-
ArjenH
- Geregistreerd lid
-
ArjenH
- Geregistreerd lid
-
ArjenH
- Geregistreerd lid
-
ArjenH
- Geregistreerd lid
-
Coenwagner
- Geregistreerd lid
Re: hmm
Wat hebje er allemaal voor gekocht dan?Pepijn schreef:andere dagen dan de 19e voor mij wel goed plan. heb er eigenlijk wel zin in. kan meteen nieuwe onderdelen testen die op de NL wegen niet echt goed tot recht komen.
Hebje al wat wegligging upgrades gekocht?
Ps: Arjen ik vind het wel leuk als er een Viggen mee gaat
-
Pepijn
- Geregistreerd lid
Wat een moderator over het quote-gedrag in het algemeen op dit forum schreef:[]Het is niet nodig om een reactie dat je hierboven kunt lezen te quoten!!
Hirsch veren+schokdempers, cat-down van BSR. 4 Turanza's, nieuwe koppeling en ben me nu aan het orienteren op ARB's die er zsm onder wil hebben. Even alle adviezen doornemen en juiste keuze maken.
Dan bijna klaar voor stage 3. Het is waar wat ze in Vinkeveen vertelden bij stage 1: je komt vanzelf terug voor meer...
-
screwdriver
- Donateur (2x)

-
Bubba
- Geregistreerd lid
Ook de 19e gaat me niet lukken; dan zit ik in Friesland. Ernst, je moet dus nog ff wachten op het resultaat van de aanpassingen
...
Tipje over de Umweltplakette: Ik heb hem via internet bij Stadt Oberhausen besteld... Kost dan nog maar € 6,-. 't is maar een tipje; zal in andere steden ook wel kunnen. Aanvraagform downloaden, invullen en met een kopie van je kentekenpapieren faxen. Geld overmaken, en binnen 1 à 2 weken in huis....
Linkje.....
Veel plezier, folks!
Tipje over de Umweltplakette: Ik heb hem via internet bij Stadt Oberhausen besteld... Kost dan nog maar € 6,-. 't is maar een tipje; zal in andere steden ook wel kunnen. Aanvraagform downloaden, invullen en met een kopie van je kentekenpapieren faxen. Geld overmaken, en binnen 1 à 2 weken in huis....
Linkje.....
Veel plezier, folks!
-
a85
- Geregistreerd lid
Ja, je blijft idd aan de gang. En over de ARB, op mijn viggen zitten er twee gestacked. Was al zo toen ik de auto kocht, kan dus niet zeggen wat voor verschil het maakt. Maar wel een goedkope actie op te proberen.Pepijn schreef:[][]Hirsch veren+schokdempers, cat-down van BSR. 4 Turanza's, nieuwe koppeling en ben me nu aan het orienteren op ARB's die er zsm onder wil hebben. Even alle adviezen doornemen en juiste keuze maken.
Dan bijna klaar voor stage 3. Het is waar wat ze in Vinkeveen vertelden bij stage 1: je komt vanzelf terug voor meer...
Voor de meet, zou graag mee willen. Ik kom niet met de viggen, denk dat hij niet optijd APK gekeurd kan worden.