Jammer ik had je graag eens in het echt gesproken!
Het verzonnen land, 29 maart. Update: gewijzigde bestemming!
-
savaan76
- Geregistreerd lid
-
brinky
- Donateur

Het illustere trio - Menno Jelger Wouter - dank voor jullie organisatorische kunsten. Het was een heerlijke frivole meeting - lekker losjes - maar toch prima georganiseerd. Dank!
)
Overigens, ik zag bij veel deelnemers een tomtom of garmin.
Heheej, dan hebben wij het van jullie gewonnen met 5 uur reistijd! Maar goed, wij waren ook met drie man. De een zegt links, de ander rechts en een derde rechtdoor. Dan wil je toch iedereen tevreden stellen. (Dus je gaat links, rechts en komt tot de conclusie dat persoon 3 het juiste antwoord had.Te-Jo schreef:Is Brinky nog aangekomenwaar was je nou
wij waren wel aangekomen alleen wel 4 uur over gedaan.
Bedankt namens mij en mijn co-piloot
Overigens, ik zag bij veel deelnemers een tomtom of garmin.
-
Robbert
- Donateur (6x)

-
Robert Jansen
- Geregistreerd lid
-
savaan76
- Geregistreerd lid
-
Robbert
- Donateur (6x)

Ik weet het niet. Of ik/wij was laatste of ik was eerste. In beide gevallen toch reden voor een prijs zou je zeggen.savaan76 schreef:@ Robbert Ik heb een dode Meeuw gewonnen en jij?
Spectaculair gezicht trouwens zo'n meeuw die zich uit protest in de wieken een windmolen gooit en onploft in een rode wolk van bloed veren en ingewanden
Wij hebben zelfs met totom rondjes in Den-haag gereden
-
Te-Jo
- Geregistreerd lid
-
luk
- Geregistreerd lid
Veel pk'tjes helpen in de rit natuurlijk helemaal niets
maar we hebben wel veel lol gehad en een heerlijke middag en een mooie rit gehad waarbij de kap geen moment dicht is geweest! tja en die vragen
nog even heerlijk door de tunnels in stereogeluid met Taafert! Ik kan tegen zo'n geluid niet op zeg
Menno, bedankt voor de organisatie!
nog even heerlijk door de tunnels in stereogeluid met Taafert! Ik kan tegen zo'n geluid niet op zeg
Menno, bedankt voor de organisatie!
-
Greg
- Geregistreerd lid
-
esalet
- Donateur (8x)

-
nacra 93
- Donateur

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
Artemis
- Geregistreerd lid
Joepie!!
Joepie,
Tweede geworden
We vonden het een supergave dag en een hele mooie route.
Bedankt Menno en de rest van de organisatie.
Leuk om andere saabfanaten te ontmoeten.
(Volgende keer laten we ons geen goede antwoorden meer ontfutselen door bepaalde niet nader te noemen types die vervolgens hoger eindigen dan wij )

Tweede geworden
We vonden het een supergave dag en een hele mooie route.
Bedankt Menno en de rest van de organisatie.
Leuk om andere saabfanaten te ontmoeten.
(Volgende keer laten we ons geen goede antwoorden meer ontfutselen door bepaalde niet nader te noemen types die vervolgens hoger eindigen dan wij )