Pannekoek was heerlijk.
Saab meeting +toer of wandeling 18 okt.LageVuursche "UPDATE"
-
Thieuke
- Donateur (3x)

Re: Saab meeting +toer of wandeling 18 okt.LageVuursche "UPD
Was gezellig mensen. En de bewegwijzering..... Ach..... No problem, gelukkig was daar het navigatiesysteem. Overigens was de terugweg van het ijs naar de p veel sneller (over de snelweg
).
Pannekoek was heerlijk.
Pannekoek was heerlijk.
-
postma
- Donateur (5x)

Ja mijn excuus, ik heb in de routebeschrijving 2 regels vergeten te typen

-
millerman
- Donateur (3x)

Ach, even het paleis en de N234 zoeken op Google Maps en de route was zo weer gevonden 
-
evo
- Donateur (2x)

Idd! Gijs had hem nog aangeboden mee te rijden in de TDC. Ik weet niet of het er nog van gekomen is (ben thuis met de kinderen pannekoeken gaan etenNiels83 schreef:Even een ander verhaal, die kerel die er Was met zijn blinde vriend Was voor mij wel even de baas van de dag. Hoe geniaal Was dat? Kom vaker! Zij wisten ook echt veel van saabs, vind het geweldig. Jammer ook dat ik geen gesprek aangegaan ben voor mijzelf. Bedankt voor de leuke dag.
-
joelfr
- Geregistreerd lid
Bonjour
Een grote MERCI voor de welkomst temidden van al de Saabisten. Vaak zelf in het frans, merci Ruud.
Saabliefhebber sinds altijd was het geweldig zoveel verschillende Saabs bijelkaar te zien
Zijn een beetje vroeg weggereden want hadden nog een lange rit te maken.
Merci pour l'autocollant Saab club Nederland, votre gentillesse et votre discussion tenchnique en français !
Een grote MERCI voor de welkomst temidden van al de Saabisten. Vaak zelf in het frans, merci Ruud.
Saabliefhebber sinds altijd was het geweldig zoveel verschillende Saabs bijelkaar te zien
Zijn een beetje vroeg weggereden want hadden nog een lange rit te maken.
Merci pour l'autocollant Saab club Nederland, votre gentillesse et votre discussion tenchnique en français !
-
Niels83
- Donateur (3x)

Hehehe, was ook maar aan het plagen. De volgende keer doen we wél even een biertjeevo schreef:weet je dat ik nog dacht... hij zou hier toch ook ergens moeten rond lopen. .. nee, heb ik helemaal gemist. Ach, komt wel weer een volgende keer toch?
Hoe gaaf is dit zeg?fozwart schreef:Ruud en Dennis, fantastisch dag, bedankt voor alle inzet.
Op de panorama foto klikken en vervolgens op het plusje in de linker bovenhoek van de foto klikken, dan kun je alle auto's zien.
Dat is wel heel bizarsveba schreef:het meest geniale was dat hij mijn auto herkende op geluidNiels83 schreef:Even een ander verhaal, die kerel die er was met zijn blinde vriend Was voor mij wel even de baas van de dag. Hoe geniaal was dat? [...]
Heel gaaf. Als die Sveba's auto op geluid al herkent, ben ik benieuwd wat hij over jullie racer kan zeggen tijdens de ritevo schreef:Idd! Gijs had hem nog aangeboden mee te rijden in de TDC. Ik weet niet of het er nog van gekomen is (ben thuis met de kinderen pannekoeken gaan eten). Anders is hij wat mij betreft meer dan welkom om een keertje met de TDC mee te rijden als we naar een volgende Wimedo (Lelystad) gaan (hoewel ik niet weet hoe dat regelmentair zit, nog even uitzoeken...).
-
esalet
- Donateur (8x)

Prima meeting, dank organisatie!
Die panoramafoto, wow!!!!!!!!!!!!!
Die panoramafoto, wow!!!!!!!!!!!!!
-
postma
- Donateur (5x)

Dat is die zeker, ik had het +je nog niet gezien, en dat op mijn 27" Imac, schitterend!!!!!!Die panoramafoto, wow!!!!!!!!!!!!!
-
alnico
- Geregistreerd lid
Mooi evenement , helaas kon ik door mijn werk pas vrij laat komen ( sta dus niet op de panoramafoto) en moest ook al weer na een half uur weg
Leuk om een aantal Saabliefhebbers te ontmoeten, mooi was het om Marc mijn GT te laten "voelen" en het motorgeluid te laten horen.
Dank aan de heren Luk en Postma!
Leuk om een aantal Saabliefhebbers te ontmoeten, mooi was het om Marc mijn GT te laten "voelen" en het motorgeluid te laten horen.
Dank aan de heren Luk en Postma!
-
Maarten88
- Geregistreerd lid
Heren organisatoren, een prima meet onder optimale omstandigheden ! Dank dat ik onaangekondigd toch ook kon mee genieten
.
Joelfr ce fut in plaisir de vous parler. Bonne retour a la Douce France et peut-etre 'a l'annee prochaine

Joelfr ce fut in plaisir de vous parler. Bonne retour a la Douce France et peut-etre 'a l'annee prochaine
-
Marc_B204
- Donateur (2x)

Hallo Saabvrienden!
Evo, nee, het is er niet meer van gekomen om in de "rolkooi" te rijden, die hebben we nergens gezien onderweg. We hebben een tijdje achter de 95 van U-pol aan gereden en op een gegeven moment reden we tussen een 95, een 90 en een 9-3 geloof ik. De groep viel al vrij snel uit elkaar en wij waren volgens mij als een van de eersten weg. De auto van Evo vond ik ook helemaal geweldig. Gewoon al het mogelijke proberen en hem zo goed en zo snel mogelijk maken, echt super. En dan de 94X! Is die niet van Sveba? Met die bypass zodat je met een druk op de knop een volkomen ander uitlaatgeluid krijgt! Jullie zin echt toop! Hoop jullie allemaal heel snel weer te ontmoeten.
Evo, nee, het is er niet meer van gekomen om in de "rolkooi" te rijden, die hebben we nergens gezien onderweg. We hebben een tijdje achter de 95 van U-pol aan gereden en op een gegeven moment reden we tussen een 95, een 90 en een 9-3 geloof ik. De groep viel al vrij snel uit elkaar en wij waren volgens mij als een van de eersten weg. De auto van Evo vond ik ook helemaal geweldig. Gewoon al het mogelijke proberen en hem zo goed en zo snel mogelijk maken, echt super. En dan de 94X! Is die niet van Sveba? Met die bypass zodat je met een druk op de knop een volkomen ander uitlaatgeluid krijgt! Jullie zin echt toop! Hoop jullie allemaal heel snel weer te ontmoeten.
-
Niels83
- Donateur (3x)

Marc! Ik zie nu dat jij zelf Saab rijder bent! Excuses, ik moet mijn stelling dus bijwerken dat jij mee was, maar jij was kennelijk diegene die de ander mee genomen had
Geniaal. Te snelle aanname kennelijk, maar goed, je verwacht ook niet dat de blinde zelf Saabrijder is. Wat stoer. En een goede smaak zie ik met een 9-3OG
Ik zag op afstand dat je nog naar mijn 9-3 Aero Caab Hirsch gekeken had (voorbumper), maar was toen in gesprek anders was ik er even aangekomen. Hoop je op de volgende meeting wel te spreken.
-
Sabriolet
- Donateur (7x)

In mijn haast heb ik de organisatoren niet eens bedankt, bij deze, het was briljant en vriendelijk bedankt!
Schitterend die panoramafoto
en Millerman heeft een tweelingbroer
dat wist ik nog niet
bedankt iedereen en tot binnenkort op een volgende meet
Sabriolet
Schitterend die panoramafoto
en Millerman heeft een tweelingbroer
bedankt iedereen en tot binnenkort op een volgende meet
Sabriolet
-
Barten
- Donateur (12x)

Heren van de organisatie,
Wij kijken terug op een zeer geslaagde meeting. Bedankt hiervoor!
Groet, Floris en Hans
Wij kijken terug op een zeer geslaagde meeting. Bedankt hiervoor!
Groet, Floris en Hans
-
millerman
- Donateur (3x)

Haha mooi dat ik er 2x op sta. Ik heb er zelf ook nog eentje genomen: