Demontagedag 900 LPT - zondag 11 april
-
Jaap900i
- Donateur

Re: Demontagedag 900 LPT - zondag 11 april
Harde bewijzen dat het ding sloopwaardig was?

-
Aero_9000
Jaap relax maar hoor
Auto zag er ongeveer zo uit:

En er zaten geen papieren bij de auto (zweedse auto), dus op kenteken zetten was onmogelijk. En aan chasisbalken slijpen mag niet van Lennard
Auto zag er ongeveer zo uit:

En er zaten geen papieren bij de auto (zweedse auto), dus op kenteken zetten was onmogelijk. En aan chasisbalken slijpen mag niet van Lennard
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Het is prima gegaan en het was erg gezellig, de auto is zo goed als kaal, van de week de laatste beetjes er af en dan weg er mee.
Er zijn niet echt foto's van de dag omdat niemand die gemaakt heeft. Mensen die twijfelen aan de sloopwaardigheid nodig ik hierbij uit om een kijkje te komen nemen in Heiloo.
edit: tegelijk
Er zijn niet echt foto's van de dag omdat niemand die gemaakt heeft. Mensen die twijfelen aan de sloopwaardigheid nodig ik hierbij uit om een kijkje te komen nemen in Heiloo.
edit: tegelijk
-
Jaap900i
- Donateur

Ja, dan wordt het lastig om zaken aan te tonen...Sapphire schreef:Er zijn niet echt foto's van de dag omdat niemand die gemaakt heeft.
Ik ben relaxed als altijd. No worries, ik twijfelde niet, in Heilo hebben ze verstand van ontmantelen van opgegeven karretjes. kZou het weleens mee willen maken, maar de tijd ontbreekt voorlopig. Ik zoek later dit jaar een leuke demontagedag uit en meld me aan. Goed werk, jullie houden weer heel wat classics on the road, zo.Sapphire schreef:Mensen die twijfelen aan de sloopwaardigheid nodig ik hierbij uit om een kijkje te komen nemen in Heiloo.