Meeting Midden Nederland, MLM, (zondag 2 september)

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » ma 12 mar, 2007 21:54

Ik heb een e-mail naar het mlm gestuurd. In het verleden heb ik daar een aantal evenementen georganiseerd en dus ben ik bekend met de organisatie van het museum. Ik hoop dat het gaat lukken om daar een gezellige maar ook nuttige meeting kunnen organiseren.

Voor mensen die de locatie nog niet kennen:

http://www.militaireluchtvaartmuseum.nl

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » ma 12 mar, 2007 21:56

Lijkt me een leuke en mooie locatie, het museum heeft mooie vliegtuigen en andere attributen staan, zeer de moeite waard!

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » ma 12 mar, 2007 22:00

ervani schreef:Ik zal contact opnemen met het MLM (militaire luchtvaart Museum). Zoals vermeld is het museum gratis en is er veel parkeerruimte. Maat ik wil kijken wat er allemaal te regelen is... Suggesties?

- Fotoshoot
- Films van vliegende Saabs?
- ?? ??

Rondvluchtje met de wentelwiek van tenfour? :lol: :wink:

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » ma 12 mar, 2007 22:03

jonatas 900s schreef:
ervani schreef:Ik zal contact opnemen met het MLM (militaire luchtvaart Museum). Zoals vermeld is het museum gratis en is er veel parkeerruimte. Maat ik wil kijken wat er allemaal te regelen is... Suggesties?

- Fotoshoot
- ?? ??

"Negative Ghostrider, the pattern is full"

jeroen701125
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door jeroen701125 » ma 12 mar, 2007 22:03

CVB lief aankijken en allemaal met onze Saab een low pass over de baan?
:D

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » ma 12 mar, 2007 22:06

Tenfour schreef:
jonatas 900s schreef:

- Fotoshoot
- ?? ??

"Negative Ghostrider, the pattern is full"
Roger(!)

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » ma 12 mar, 2007 22:10

jeroen701125 schreef:CVB lief aankijken en allemaal met onze Saab een low pass over de baan?
:D
na dit ongelukje denk ik niet dat de CVB het "laagvliegen" goedkeurt...

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » ma 12 mar, 2007 22:12

Het MLM ligt helaas (nog) niet op de vliegbasis, dus een ritje over de startbaan gaat niet lukken. Ik kan er wel voor zorgen dat men in een virtuele Saab kan vliegen ..... ken wel een fanatieke flightsimmer die in een virtuele Saab Viggen vliegt. Maar ja dat zal slechts een bijzaak zijn.

Maar ik heb wel wat ideeen. Eerst de locatie en datum regelen... Heb ook het Aviodrome aangeschreven, ook daar heb ik in het verleden evenementen georganiseerd. Voordeel van het Aviodrome is dat daar een Saab Viggen staat!

Voor mensen die nieuwsgierig zijn naar datgene dat ik in het verleden heb opgezet

http://lowlandtigermeet.com/

Ik ben dit evenement ooit begonnen, in het begin op kleine schaal met pakweg 40 deelnemers, op het hoogtepunt ruim 100 deelnemers uit heel Europa, ja zelfs deelnemers uit Rusland, Frankrijk, Duitsland, Belgie, Engeland etc.

Uiteindelijk zelfs participatie van een squadron van de luchtmacht geregeld, dus dat betekende briefings door echte F-16 vliegers, vluchten in simulators van de luchtmacht etc. etc.

Maar ja dat was mijn hobby tijdens de pre-saab periode. Ben uiteindelijk na een aantal jaar gestopt met het evement en heb de boel overgedragen aan een collega hobbyist. De boel is nu verhuist naar Duitsland.

Anyway een Saab-meeting is wel iets anders, maar ook daar kan je iets leuks mee doen, meer mee doen.

jeroen701125
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door jeroen701125 » ma 12 mar, 2007 22:17

Oei...dat ziet er inderdaad niet leuk uit. Vraag me trouwens wel af hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen..

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » ma 12 mar, 2007 22:21

Wat ziet er niet leuk uit?

jeroen701125
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door jeroen701125 » ma 12 mar, 2007 22:24

Heel veel dingen zien er niet leuk uit, maar ik bedoel in dit geval het ongeluk met de E1 op Soesterberg (zie link in berichtje van Tenfour)

jeroen701125
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door jeroen701125 » di 13 mar, 2007 19:55

Ik heb aardig wat contacten binnen de DDA (Dutch Dakota Association), ook hier bestaat de mogelijkheid om (op Schiphol) een dergelijke meeting te organiseren. Parkeerruimte kan worden verzorgd, dat is geen probleem. Vorig jaar is er nog een Porsche meeting geweest bij de DDA. Zal ik eens informeren naar de mogelijkheden?

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » di 13 mar, 2007 20:27

Je kan alvast een lijntje uitgooien...

Maar mijn voorkeur gaat uit naar het MLM: cenrtaal gelegen
Een goede tweede is dan het Aviodrome: Daar staat een Saab Viggen
DDA: is luchtvaart gerelateerd

jeroen701125
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door jeroen701125 » di 13 mar, 2007 20:42

Ga ik doen, misschien leuk om daar sowieso eens een andere meeting te organiseren. Had je al wat gehoord van MLM?

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » di 13 mar, 2007 21:23

Het MLM is onderdeel van defensie, en onanks het feit dat ze in de lucht heel snel gaan met die F-16´s gaan dit soort zaken juist langzaam...

Plaats reactie