Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
-
Evoman
- Geregistreerd lid
Bericht
door Evoman » do 24 jul, 2014 23:34
Knap kak. Het weer gaat van kwaad tot erger. Winterslaap klinkt zo slecht nog niet.
-
Koppelbaas
- Donateur (3x)

Bericht
door Koppelbaas » vr 25 jul, 2014 7:33
Ik meld me aan voor september, tot die tijd ben ik in zomerslaap

-
Qabriolet
- Donateur (6x)

Bericht
door Qabriolet » vr 25 jul, 2014 13:36
Minder heet is best prettig. De afgelopen dagen waren bijna te warm om open te rijden. 4x per week topless naar 020 leverde me bijna een zonnesteek op afgelopen week met regelmatig 30 graden op de SID...
En Evoman heeft wel een beetje gelijk: mot wel lekkur weer wezen... Niels op tijd terug, dus misschien een locatie is de buurt van Noord.
-
Evoman
- Geregistreerd lid
Bericht
door Evoman » vr 25 jul, 2014 19:35
Q en N. Is het geen idee morgen of zondag een leuke route uit te zetten? Dan kunnen we wat sfeer beelden maken en later met een groep die route rijden.
-
Niels83
- Donateur (3x)

Bericht
door Niels83 » vr 25 jul, 2014 22:03
Akkoord!
-
sveba
- Donateur (3x)

Bericht
door sveba » vr 25 jul, 2014 23:19
En misschien open gooien voor alle Saab rijders of in ieder geval dan degene die een zonnedakje hebben

-
luk
- Geregistreerd lid
Bericht
door luk » vr 25 jul, 2014 23:28
Goed idee om naast de fotoshoots ook een route uit te zetten. Postma en ik hebben dat eerder dit jaar gedaan vanuit de meern over de Utrechtse Heuvelrug. Dit is erg goed ontvangen.
Regio Rotterdam leent zich daar ook prima voor toch? Ik hoor wel wanneer het wordt!
-
Qabriolet
- Donateur (6x)

Bericht
door Qabriolet » za 26 jul, 2014 10:05
sveba schreef:En misschien open gooien voor alle Saab rijders of in ieder geval dan degene die een zonnedakje hebben

Is open voor iedereen...
Locatie REO is gekozen voor een meer industriele omgeving zoals de foto's van Evoman laten zien.
-
Niels83
- Donateur (3x)

Bericht
door Niels83 » za 26 jul, 2014 10:11
Werronline zegt morgen geen regen, licht bewolkt en 25 graden...
-
Qabriolet
- Donateur (6x)

Bericht
door Qabriolet » za 26 jul, 2014 17:15

We hadden beter naar Evoman moet luisteren: was een pr8ige cabrio dag...
-
Evoman
- Geregistreerd lid
Bericht
door Evoman » za 26 jul, 2014 18:41
Qabriolet schreef:
We hadden beter naar Evoman moet luisteren: was een pr8ige cabrio dag...
Nu vallen pas de eerste druppels hier in Berkel. Crap! Weer voor niets gepoetst.
-
Niels83
- Donateur (3x)

Bericht
door Niels83 » za 26 jul, 2014 20:08
Hier is het noodweer. En dat net terwijl ik bezig ben met m'n projectorlampen inbouwen...
-
Evoman
- Geregistreerd lid
Bericht
door Evoman » za 26 jul, 2014 23:08
Niels83 schreef:Hier is het noodweer. En dat net terwijl ik bezig ben met m'n projectorlampen inbouwen...
Show us the end result please.
-
Niels83
- Donateur (3x)

Bericht
door Niels83 » za 26 jul, 2014 23:18
Ga morgen foto's plaatsen. Heb m'n meisje net gevraagd foto's te nemen toen het donker begon te worden. Er komt echt erg veel licht uit

Goede tip was dat Mike