jelger schreef:wat heb je zoal aangepast? ik ben namelijk ook geinteresseerd - overigens, mag een LPG installatie in de auto zitten volgens de voorschriften? Er gaat namelijk eind van de maand LPG inkomen.
ik neem aan dat dat op zich voor historische rallye's geen probleem zou hoeven zijn, zo lang je tijdens zo'n rit op de originele uitrusting rijdt, toch?
Wees gerust, bij die van mij is in oktober vorig jaar een LPG-tank ingebouwd. Volgens de reglementen voor historische rally's en originaliteit van de auto's hoeft het geen probleem te zijn, je hebt alleen wel extra ballast achterin liggen...bij de mijne hebben we de achteras vervangen en
zwaardere schokbrekers gemonteerd, hangen doet ie nu een stuk minder. Daarnaast een "zwaardere"radiateur ingebouwd en de hele remmerij aangepakt en grotendeels vervangen
Overige aanpassingen moet je meer zien in de trant van een grondige technische controle, waarbij echt alles is aangepakt wat nodig was.
Maar dat merk je nu ook wel! De auto moet in originele staat zijn, dus ik heb er verder geen gekke dingen aan gedaan, kan alleen maar problemen geven.