Het Noorden . Meeting Frl, Dr en GN 28 mei 2016
-
Efraim
- Geregistreerd lid
Re: Het Noorden . Meeting Frl, Dr en GN 28 mei 2016
Ik moet me bij deze helaas afmelden
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Dat is dan weer jammer.
Misschien een volgende keer.
Misschien een volgende keer.
-
blue city
- Donateur (3x)

En uiteraard ook van harte welkom rico1303. Ik zet je erbij
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
**UPDATE**
**VERKEERSOMLEIDING**
Aannemer Boskalis is gestart met reconstructiewerkzaamheden aan de voormalige N381 tussen Wijnjewoude en Donkerbroek.
Tot 30 mei is de Opperhoudmare vanaf de kruising Leidyk tot Wijnjewoude gestremd, het verkeer vanaf de N381 naar Waskemeer - Leidyk en vice versa word omgeleid over Wijnjewoude en Bakkeveen.
Word het voor sommigen toch nog een toeristische route.
Sanderbrouwer kun jij dit ook op Facebook zetten?
De meesten zullen er weinig last van hebben denk ik.
Groetjes Jaap, en tot zaterdag.
**VERKEERSOMLEIDING**
Aannemer Boskalis is gestart met reconstructiewerkzaamheden aan de voormalige N381 tussen Wijnjewoude en Donkerbroek.
Tot 30 mei is de Opperhoudmare vanaf de kruising Leidyk tot Wijnjewoude gestremd, het verkeer vanaf de N381 naar Waskemeer - Leidyk en vice versa word omgeleid over Wijnjewoude en Bakkeveen.
Word het voor sommigen toch nog een toeristische route.
Sanderbrouwer kun jij dit ook op Facebook zetten?
De meesten zullen er weinig last van hebben denk ik.
Groetjes Jaap, en tot zaterdag.
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Bij mijn weten is alles verder geregeld zoals aangegeven in de start topic.
Bij aankomst op het terrein, helemaal door rijden naar achteren, ongeveer 500 meter, totdat je aan de linkerhand een wit restaurant tegenkomt, hier word u ontvangen en kunt u rechtsaf de parkeerplek op.
Koffie, koek, cake etc.is te verkrijgen in het restaurant.
De vermogenbanktest heb ik laten schieten, daar waren in principe maar 1 à2 liefhebbers voor, dat is ook voor het bedrijf op zaterdag minder interesse voor.
In de post hierboven is nog melding gemaakt van een omleiding, lees dat nog even door. Voor wat betreft de maaltijd ; deze heb ik in overleg laten schieten, er waren 4 personen die hier gebruik van willen maken, maar hier moet wel de kok apart voor achter blijven. In overleg met de locatie deze maaltijd geannuleerd.
Mocht tijdens de dag blijken dat er toch meer gegadigden zijn, is er in een vroeg stadium toch nog wel het eea mogelijk te regelen.
Het weer voor zaterdag lijkt redelijk, 22 graden, kans op een buitje, we zullen wel zien.
Tot zaterdag, groetjes Jaap/Garry.
Bij aankomst op het terrein, helemaal door rijden naar achteren, ongeveer 500 meter, totdat je aan de linkerhand een wit restaurant tegenkomt, hier word u ontvangen en kunt u rechtsaf de parkeerplek op.
Koffie, koek, cake etc.is te verkrijgen in het restaurant.
De vermogenbanktest heb ik laten schieten, daar waren in principe maar 1 à2 liefhebbers voor, dat is ook voor het bedrijf op zaterdag minder interesse voor.
In de post hierboven is nog melding gemaakt van een omleiding, lees dat nog even door. Voor wat betreft de maaltijd ; deze heb ik in overleg laten schieten, er waren 4 personen die hier gebruik van willen maken, maar hier moet wel de kok apart voor achter blijven. In overleg met de locatie deze maaltijd geannuleerd.
Mocht tijdens de dag blijken dat er toch meer gegadigden zijn, is er in een vroeg stadium toch nog wel het eea mogelijk te regelen.
Het weer voor zaterdag lijkt redelijk, 22 graden, kans op een buitje, we zullen wel zien.
Tot zaterdag, groetjes Jaap/Garry.
-
Redi
- In memoriam †
Cabrio met plu dus.
Nog wel even op zoek naar een restaurantje in de buurt, miss Redi een etentje beloofd na afloop...
Nog wel even op zoek naar een restaurantje in de buurt, miss Redi een etentje beloofd na afloop...
-
Sanderbrouwer
- Geregistreerd lid
Moet jullie teleurstellen dat ik zonder Saab zal komen.... Onze cabrio is afgekeurd en de 9-5 staat bij schaap
komt wel weer een Saab moet ik jullie zeggen
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
blue city
- Donateur (3x)

zoals in het openingstopic gemeld. Een Saab mooi vinden is voldoende. Al zou je op de fiets komen.
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Rein, ik ga gewoon met je mee, heb zelf ook wel trek na zo'n dagje. 500 meter verderop staat ook nog een restaurant volgens mij.
En ik neem geen plu mee, wil gewoon dakje open!
Dan maar regenjasje mee.
En ik neem geen plu mee, wil gewoon dakje open!
Dan maar regenjasje mee.
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Sander, hebben ze bij schaap geen leuke leen auto??? 
-
rene
- Geregistreerd lid
Ik probeer ook even langs te komen.
René
René
-
Rik Tuin
- Donateur (2x)

Is het een probleem indien ik in de loop van de middag kom? Tussen 11.00 en 12.00 gaat me namelijk niet lukken. Rond 14.00 uur wel.
-
Orphy
- Donateur (5x)

Lijkt me niet, ik ben er ook pas later, moet vrijdagnacht en zaterdagnacht werken.
-
blue city
- Donateur (3x)

@rene, mooi man. Leuk dat jij ook wilt komen
@Rik en Ronald. Geen enkel probleem. Wij hangen daar tot rond een uur of 5 rond. Alleen maar mooi.