Koffieklets De Poppe

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gårdarket
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Koffieklets De Poppe

Bericht door Gårdarket » vr 19 jun, 2026 0:58

Aanstaande zondag is het Vaderdag en dan is er ook weer de "bekende" koffieklets van SCN in Markelo. Gaan er nog meer die kant op voor wat gezelligheid en mooie Saabs?
Voor mij een thuiswedstrijd, én ik ben vrij, dus ik kan eigenlijk niet overslaan 8)

Gebruikersavatar
veenaalt
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Koffieklets De Poppe

Bericht door veenaalt » vr 19 jun, 2026 14:41

Ben wel van plan om te gaan. Komen uit Aalten;.

Gebruikersavatar
scancaep
Geregistreerd lid

Re: Koffieklets De Poppe

Bericht door scancaep » vr 19 jun, 2026 15:41

Zijn er bepaalde tijden waar tussen dit plaats heeft?

Gebruikersavatar
Gårdarket
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: Koffieklets De Poppe

Bericht door Gårdarket » vr 19 jun, 2026 15:44


Gebruikersavatar
turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Koffieklets De Poppe

Bericht door turbopilot » vr 19 jun, 2026 16:41

Misschien komen we wel op de fiets :shock:
Heeft mijn vrouw ook haar pleziertje :mrgreen:

Ik zie net op de poster dat het een Saab moet zijn😁
Nu heeft mij broer nog een Saab fiets , maar dat is gee E bike 🫣

Gebruikersavatar
Tissa
Geregistreerd lid

Re: Koffieklets De Poppe

Bericht door Tissa » vr 19 jun, 2026 16:53

Ik ben er ook, maar op de site staat 11 tot 13

Gebruikersavatar
Gårdarket
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: Koffieklets De Poppe

Bericht door Gårdarket » vr 19 jun, 2026 17:44

Van 11u00 tot 13u00 is het volgens de site "aanvang", meeting zelf tussen 10u00 en 17u00. Inderdaad wel een beetje verwarrend :-S+

Gebruikersavatar
turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Koffieklets De Poppe

Bericht door turbopilot » zo 21 jun, 2026 16:27

Was best wel druk, gezellig en top geregeld :thumbup2:

Gebruikersavatar
Gårdarket
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: Koffieklets De Poppe

Bericht door Gårdarket » ma 22 jun, 2026 8:49

Zelf niet zo lang geweest. Het zal wel door de warmte komen maar de meeste bleven hangen onder de parasols op het terras. Zelf vind ik het juist leuk om wat eigenaren naast de auto te spreken. Daar was dit keer wat minder sprake van.

Gebruikersavatar
Tissa
Geregistreerd lid

Re: Koffieklets De Poppe

Bericht door Tissa » ma 22 jun, 2026 18:41

Warmte was inderdaad wel een reden om niet lekker op straat te staan. Zo echter wel een raadsel wie er was (van wie de auto's waren) jullie alletwee compleet gemist dus.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Gårdarket
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: Koffieklets De Poppe

Bericht door Gårdarket » di 23 jun, 2026 15:53

De mijne is een klein beetje te zien op de een na laatste foto van jou. De eerste van links.

Gebruikersavatar
veenaalt
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Koffieklets De Poppe

Bericht door veenaalt » di 23 jun, 2026 17:15

Was idd leuk en gezellig. Tijd vloog weer voorbij.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie