Saab meet ac de Meern
-
Spatje
- Donateur (3x)

Re: Saab meet ac de Meern
Ik vind het ook wel leuk opm weer eens te komen, voorkeur is wel op een zaterdag
-
Luud
- Donateur (8x)

Mijn eerste reactie....doen...mijn tweede: is maart niet een beetje vroeg in het jaar ??
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Maart kan het nog wel fris zijn, mei is ws beter maar je kunt mazzel hebben.
-
Oelo74
- Donateur (5x)

Bij mooi weer én ruimte in de agenda kom ik graag die kant op. Zaterdag of zondag kan allebei. Voor mij beter dan b.v. op een avond.
-
Levykailola
- Geregistreerd lid
Leuk om alle reacties te lezen
Ik hou het weer in de gaten want inderdaad maart kan nogal wisselvallig worden zodra ik een weekend zie met mooi weer plan ik hem in
Zojuist gehoord dat een tech 2 ook aanwezig is voor de kleine dingen en storingen afgaand op het weer word het zondag of zaterdag
Groetjes
Ik hou het weer in de gaten want inderdaad maart kan nogal wisselvallig worden zodra ik een weekend zie met mooi weer plan ik hem in
Zojuist gehoord dat een tech 2 ook aanwezig is voor de kleine dingen en storingen afgaand op het weer word het zondag of zaterdag
Groetjes
-
Flyplan37
- Geregistreerd lid
Heb ik iets gemist of is het initiatief stilgevallen? Ik kijk er naar uit en indien op een zondag of in de avond, ben ik zeker van de partij.
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Saab meet ac de Meern
Er is gewoon nog geen datum geprikt. En het blijkt wat frisser dan gedacht . Maar ja zelfs als het een betere periode is kan het ook gaan regenen natuurlijk. Ik gok dat we voor na de meivakantie een geprikte datum mogen verwachten dus vanaf medio mei
-
jippeheijnen
- Geregistreerd lid
Mij lijkt het ook leuk om even de forumgenoten te ontmoeten!
Vandaag al lekker op weg met de Saab en afgaande op het zonnige weer lijkt het me dat het prima kan zo! Hoor graag wat iedereen uitkomt, ergens in het weekend dus?
Vandaag al lekker op weg met de Saab en afgaande op het zonnige weer lijkt het me dat het prima kan zo! Hoor graag wat iedereen uitkomt, ergens in het weekend dus?