compensatie-verdamper

Alles over Liquified Petroleum Gas en Saabs
Gebruikersavatar
pinguin
Geregistreerd lid
Berichten: 603
Lid geworden op: vr 26 jan, 2007 12:37
Regio: NL - Provincie Groningen

compensatie-verdamper

Bericht door pinguin » wo 02 mar, 2016 19:58

Hallo allemaal, ik ben lpg aan het inbouwen in mijn 99t16, nu ben ik op zoek naar een verdamper waar een aansluiting op zit voor een compensatieleiding t.b.v. de turbo. welke verdampers hebben dit ?

ik heb zelf een aangepaste vialle, maar deze is te groot en ik denk te oud voor de rdw-keuring.

Ramon1
Geregistreerd lid
Berichten: 549
Lid geworden op: di 08 jun, 2010 9:39
Regio: NL - Provincie Noord-Holland

Re: compensatie-verdamper

Bericht door Ramon1 » zo 06 mar, 2016 20:27

Vanuit een (vervlogen) Audi en Volvo verleden ...... Lovato en OMVL....
Maar een gasboer kan je dat zo vertellen denk ik ......
Veel modern spul komt tegenwoordig uit Polen en is helemaal niet slecht en aardig goedkoop !
Audi A6 Allroad 3.0 TDI

Ex: Saab 9-5 V6 Griffin Estate LPI, midnight blue 2001 met Bilstein dempers, stage 1 en Aero 2 interieur