Ps. Ik weet dat er meningen zijn over dit systeem en de noodzaak er van. Maar daar is het mij niet om te doen, het zit er namelijk al op en we zien wel wanneer een kop revisie nodig zal zijn
Verbruik Valvecare
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Verbruik Valvecare
Heb nu anderhalf jaar een Prins VSI 2.0 installatie met electronisch Valvecare. Het systeem gebruik momenteel zo’n potje per 9.200-9.400 km. Komt dat overeen met dat van jullie?
Ps. Ik weet dat er meningen zijn over dit systeem en de noodzaak er van. Maar daar is het mij niet om te doen, het zit er namelijk al op en we zien wel wanneer een kop revisie nodig zal zijn
-
HugovB
- Donateur (3x)

Re: Verbruik Valvecare
Bij mij zeer vergelijkbaar, 9.500 a 10.000 km pet potje Valvecare. Ook in combinatie met Prins installatie
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Dank voor je reactie. Ik had verwacht dat het verbruik iets lager zou liggen (meen tussen 10-12k) maar is natuurlijk afhankelijk van intensiteit van LPG ritten en lengte ervan (motor belasting en dus verbruik brandstof volgend) en de afstelling van het systeem.
Ik zal bij de filterwissel eens vragen of ik m’n verwachting idd wat moet bijstellen.
Ik zal bij de filterwissel eens vragen of ik m’n verwachting idd wat moet bijstellen.
-
Bummer
- Geregistreerd lid
En een potje is hoeveel ml?
Ik heb Flashlube bij mijn installatie, maar heb eigenlijk nog nooit dat verbruik gemeten
Ik koop het in per 5 ltr.
Ik heb Flashlube bij mijn installatie, maar heb eigenlijk nog nooit dat verbruik gemeten
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Dit type Valvecare (dubbele concentratie?) heeft potjes van 500 ml. Ik begrijp dat jij een vast reservoir hebt Bummer?