93 sport edition lpg
-
Funky Dude
- In memoriam †
Re: 93 sport edition lpg
... maar dat het geen 93 is is al duidelijk...
-
Jacco 9000Aero
- Geregistreerd lid
het is mijn auto . Staat ook op de Saabmarktplaats
Geen aero-onderstel , is running out model OG 2003, met viggen shirts en alu36 (nu nieuw gespoten).
Vragen via PB
Geen aero-onderstel , is running out model OG 2003, met viggen shirts en alu36 (nu nieuw gespoten).
Vragen via PB
-
luk
- Geregistreerd lid
Ik vind het een mooie auto, stoelverwarming, mooie alu 36 wielen en de aerotrim. Midnight blue zo te zien.
Met deze uitvoering, motor en lpg heb ik goede ervaringen.
Ik ken de verkoper, Jacco, al een tijdje en ik durf wel te stellen dat je koopt van een betrouwbare verkoper.
Doe nog even navraag naar een windscherm/windvanger, die kan ik je aanraden als je bij 15 graden en op de snelweg ook lekker open wil rijden!
Mits een goede onderhoudshistorie (afgestempelde boekjes erbij en facturen ter inzage) hoeft de km stand echt geen probleem te zijn.
Succes en houd ons op de hoogte!
Met deze uitvoering, motor en lpg heb ik goede ervaringen.
Ik ken de verkoper, Jacco, al een tijdje en ik durf wel te stellen dat je koopt van een betrouwbare verkoper.
Doe nog even navraag naar een windscherm/windvanger, die kan ik je aanraden als je bij 15 graden en op de snelweg ook lekker open wil rijden!
Mits een goede onderhoudshistorie (afgestempelde boekjes erbij en facturen ter inzage) hoeft de km stand echt geen probleem te zijn.
Succes en houd ons op de hoogte!
-
harolddevries
- Donateur (6x)

Op RDW.NL staat bij bijzonderheden:
Basis: EEGK-9999
Basis: EEGK-9999