Succes Ewout! Bedankt!
Ewout.
Zie ook: viewtopic.php?t=2010

235.000 km... Maar de bedoeling is om daar nog wel wat aan toe te gaan voegen.joachiem schreef:super mooie wagen voor een mooi prijsje,wat is de kilometerstand?

dat is nou het verschil tussen werkpaarden en luxepaardenRobert Toet schreef:Mooi ding inderdaad, alleen toch wel raar dat een Saab voorgetrokken moet worden door een V*lv*:-)

op die Volvo?jelger schreef:zie ik nu een Saab Scania badge op de motorkap?
is die er later opgeplakt of is de kap vernieuwd?
Dat zal ongetwijfeld te maken hebben met het overspuiten van de auto een jaar of tweeëneenhalf à drie geleden. Ik zal de vorige eigenaar eens vragen. Hij heeft ook de boekjes en rekeningen nog thuis liggen (hier in Groningen).jelger schreef:zie ik nu een Saab Scania badge op de motorkap?
is die er later opgeplakt of is de kap vernieuwd?
Een Mona toetje? Hmm... dat associëer ik met iets van een 'gebakje'. En een gebakje is het zeker niet! Hij is keihard!ralph12 schreef:Wat staat dat licht metallic blauw de Saab ongemeen goed. Geeft 'm zowaar iets lichts, iets van een Mona toetje mee.
Goed plan! Alleen de lak is overgespoten, hoor. Nog geen drie jaar geleden. Dus je weet niet wat eronder zat. De vorige eigenaar wilde hem in oude staat terug brengen, maar is er niet verder mee gekomen. Ik geloof niet dat schade de reden was van het overspuiten.ralph12 schreef:Lak ziet er voor een 21 jaar ouwe auto toch geweldig uit. Wielen completeren het beeld. Kortom: openbaar kunstbezit. Misschien kun je subsidie aanvragen.
Ja, best wel. Maar nog niemand die de knoop doorhakt...ralph12 schreef:Al reactie gehad op je groene LPT?