Hoe kan ik het best de retourleiding naar de benzinetank koppelen aan de benzineslang die uit de tank komt?
de retour is een soort plastic zwarte dunne leiding en de slang uit de tank lijkt een rubberen slang inwendig 10 mm en uitwendig 17 mm
bij mij is ze doormidden ,waarschijnlijk door de ethanol in de benzine van tegenwoordig.
bestaan er soort koppelingen met die maten ? Ik begrijp,ook dat er redelijk wat druk staat op die leiding.
benzineleiding
-
elfried
- Geregistreerd lid
- Berichten: 381
- Lid geworden op: do 11 okt, 2007 11:52
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
-
pinguin
- Geregistreerd lid
- Berichten: 603
- Lid geworden op: vr 26 jan, 2007 12:37
- Regio: NL - Provincie Groningen
Re: benzineleiding
ik zou op zoek gaan naar een buisje dat in de kunststof leiding past (d.m.v. verwarmen), en daar dan de rubber slang omheen met een slangenklem 