
Erg fel, gelukkig is er een dimmer!
Let wel op dat door de lengte van de T5 de luchtdistributie knop niet meer heel erg goed verlicht is, ik heb het lampje daarom niet helemaal in de socket geplaatst en met een stukje isolatietape vastgezezet.





ben er super tevreden van! Eindelijk ruimte in een warme garage met licht!caspar schreef: ↑di 18 apr, 2023 10:49een strak geheel die twee mooie bolides in een mooie garage!!









