Het "De kerst op de taart, maar dan net niet..." topic: Achterklep Logo Drama's!

1978-1993
Plaats reactie

Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Re: Het "De kerst op de taart, maar dan net niet..." topic: Achterklep Logo Drama's!

Bericht door Vyv » di 10 jan, 2023 21:52

Een afzakkertje beerchug:

Roel95
Geregistreerd lid

Re: Het "De kerst op de taart, maar dan net niet..." topic: Achterklep Logo Drama's!

Bericht door Roel95 » ma 16 jan, 2023 0:16

Vyv schreef:
di 10 jan, 2023 21:52
Een afzakkertje beerchug:
Of een opkikkertje

phthalaat
Geregistreerd lid

Bericht door phthalaat » ma 16 jan, 2023 16:48

DV 9-3 schreef:
zo 15 jan, 2023 23:55
.
:roll:

Afbeelding
Dit is wel heel erg hoor, alleen het SAAB embleem zit enigzins oke. Wanneer je niet zeker weet waar het hoort zorg dan in elk geval dat het recht zit! Zelfs die cabriospoiler links klopt van geen kant.

phthalaat
Geregistreerd lid

Bericht door phthalaat » ma 16 jan, 2023 16:58

Het lijkt wel of marktplaats de plek is om je achterklep drama te verkopen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » ma 16 jan, 2023 17:44

Afbeelding

de turbo badge heeft ook afzakkertje genomen, de ronde badge is gezellig dicht naast de saab badge gaan zitten en het 5 speed logo heeft een vreugdesprongetje gemaakt. Gezellige boel

1001760
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door 1001760 » ma 30 jan, 2023 12:20

Ja, haha.
Nooit gedacht dat ik hier zelf zou schitteren. :D
Ik weet wel hoe het heurt, maar er was links geen plek voor 'SAAB'.
Ik heb er later overigens nog een, originele, 'L' tussen geplakt van een 'GL'.
Toen stond er 'SLAAB'.

DV 9-3
Donateur
Donateur

Bericht door DV 9-3 » ma 30 jan, 2023 14:31

Mijn Silver Arrow mag hier eigenlijk ook niet ontbreken, want ooit geheel overgespoten en de Silver Arrow sticker daarna helaas niet terug geplakt waar die heurt. :(
Er kwam wel 'n NOS sticker set bij de auto, dus 't zou alsnog kunnen worden gemaakt hoe het heurt, maar de kans op lakverkleuring als de bestaande sticker eraf gaat maakt dat 't (voorlopig) maar zo blijft. Geen zin om de achterklep hiervoor over te moeten spuiten. (Hoewel dan wel meteen ook dat lilleke dealer embleem dat onder de kentekenplaat in de auto geschroefd <!> zit weg zou kunnen...)

Afbeelding

Super72
Geregistreerd lid

Bericht door Super72 » ma 30 jan, 2023 16:16

DV 9-3 schreef:
ma 30 jan, 2023 14:31
want ooit geheel overgespoten en de Silver Arrow sticker daarna helaas niet terug geplakt waar die heurt
Once you've seen it, it can't be unseen. Daar zou ik me dan dus groen en geel aan ergeren. Om over dat geschroefde ( :evil: ) dealerplaatje nog maar te zwijgen. Knap dat je jezelf weet te beheersen, ofschoon ik denk dat de 'schade' bij het weghalen van die sticker nog wel eens reuze mee zou kunnen vallen. Als hij niet onder de blanke lak zit, vermoed ik dat een goede polijstbeurt wonderen doet.
Dat gezegd hebbende: hoort er achter de letters Saab niet eigenlijk een klein Saab/Scania-embleem te zitten?

1001760
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door 1001760 » ma 30 jan, 2023 16:36

Oei, oei.
Zout en wonden... :D
Als dat maar goed afloopt!

Plaats reactie