Het "De kerst op de taart, maar dan net niet..." topic: Achterklep Logo Drama's!
-
gj900
- Donateur (9x)

-
Vyv
- Moderator + Donateur

-
Vyv
- Moderator + Donateur

-
Roel95
- Geregistreerd lid
-
phthalaat
- Geregistreerd lid
Re: Het "De kerst op de taart, maar dan net niet..." topic: Achterklep Logo Drama's!
Dit is wel heel erg hoor, alleen het SAAB embleem zit enigzins oke. Wanneer je niet zeker weet waar het hoort zorg dan in elk geval dat het recht zit! Zelfs die cabriospoiler links klopt van geen kant.
-
phthalaat
- Geregistreerd lid
Re: Het "De kerst op de taart, maar dan net niet..." topic: Achterklep Logo Drama's!
Het lijkt wel of marktplaats de plek is om je achterklep drama te verkopen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

de turbo badge heeft ook afzakkertje genomen, de ronde badge is gezellig dicht naast de saab badge gaan zitten en het 5 speed logo heeft een vreugdesprongetje gemaakt. Gezellige boel
-
Funky Dude
- In memoriam †
-
1001760
- Donateur (2x)

Ja, haha.
Nooit gedacht dat ik hier zelf zou schitteren.
Ik weet wel hoe het heurt, maar er was links geen plek voor 'SAAB'.
Ik heb er later overigens nog een, originele, 'L' tussen geplakt van een 'GL'.
Toen stond er 'SLAAB'.
Nooit gedacht dat ik hier zelf zou schitteren.
Ik weet wel hoe het heurt, maar er was links geen plek voor 'SAAB'.
Ik heb er later overigens nog een, originele, 'L' tussen geplakt van een 'GL'.
Toen stond er 'SLAAB'.
-
DV 9-3
- Donateur

Mijn Silver Arrow mag hier eigenlijk ook niet ontbreken, want ooit geheel overgespoten en de Silver Arrow sticker daarna helaas niet terug geplakt waar die heurt.
Er kwam wel 'n NOS sticker set bij de auto, dus 't zou alsnog kunnen worden gemaakt hoe het heurt, maar de kans op lakverkleuring als de bestaande sticker eraf gaat maakt dat 't (voorlopig) maar zo blijft. Geen zin om de achterklep hiervoor over te moeten spuiten. (Hoewel dan wel meteen ook dat lilleke dealer embleem dat onder de kentekenplaat in de auto geschroefd <!> zit weg zou kunnen...)

Er kwam wel 'n NOS sticker set bij de auto, dus 't zou alsnog kunnen worden gemaakt hoe het heurt, maar de kans op lakverkleuring als de bestaande sticker eraf gaat maakt dat 't (voorlopig) maar zo blijft. Geen zin om de achterklep hiervoor over te moeten spuiten. (Hoewel dan wel meteen ook dat lilleke dealer embleem dat onder de kentekenplaat in de auto geschroefd <!> zit weg zou kunnen...)

-
Super72
- Geregistreerd lid
Once you've seen it, it can't be unseen. Daar zou ik me dan dus groen en geel aan ergeren. Om over dat geschroefde (DV 9-3 schreef: ↑ma 30 jan, 2023 14:31want ooit geheel overgespoten en de Silver Arrow sticker daarna helaas niet terug geplakt waar die heurt
Dat gezegd hebbende: hoort er achter de letters Saab niet eigenlijk een klein Saab/Scania-embleem te zitten?
-
1001760
- Donateur (2x)

Oei, oei.
Zout en wonden...
Als dat maar goed afloopt!
Zout en wonden...
Als dat maar goed afloopt!