900 cabrio classic 1986 register

1978-1993
Gebruikersavatar
DaVinz
Geregistreerd lid

Re: 900 cabrio classic 1986 register

Bericht door DaVinz » vr 02 mei, 2014 15:56

De productiedatum staat onder de slotvanger van je bestuurdersportier op een sticker - gesteld dat die er nog (of weer) zit!
dat zal ik eens uitzoeken :)

denk niet dat ik die nog heb gezien hij overgespoten is.. maar toch

Gebruikersavatar
Jungleman
Geregistreerd lid

Re: 900 cabrio classic 1986 register

Bericht door Jungleman » vr 02 mei, 2014 18:25

't zou wat zijn als je 'stiekem' in een 'omgebouwde' steilneus caab rijdt. misschien helpt het chassisnummer je wat verder, DaVinz?

Gebruikersavatar
Ewout
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: 900 cabrio classic 1986 register

Bericht door Ewout » vr 02 mei, 2014 22:13

DaVinz weet maar al te goed dat hij in een omgebouwde steilneus rijdt, hoor! 8) Staat ook met verve in het register.

Gebruikersavatar
rarigtering
Geregistreerd lid

Re: 900 cabrio classic 1986 register

Bericht door rarigtering » di 15 jul, 2014 21:19

Ik denk dat mijn stijlneus binnenkort in de verkoop gaat. Helaas te weinig tijd om hem goed op te knappen, en dat is uiteraard erg jammer....
Het is PSPS66 van de eerder foto's (niet het juiste kenteken, maar zo staat ie wel op de fotos).
Heb er wel erg veel plezier van!

Gebruikersavatar
Marius0404
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: 900 cabrio classic 1986 register

Bericht door Marius0404 » do 17 jul, 2014 22:41

vorig jaar zomer heb ik m'n CV'86 verkocht aan een Noor, die hem helemaal gaat restaureren. Ik hoop dat hij het sneller voor elkaar krijgt dan ik :oops:

groet
Marius

Gebruikersavatar
rarigtering
Geregistreerd lid

Re: 900 cabrio classic 1986 register

Bericht door rarigtering » vr 18 jul, 2014 21:22

Ha Marius, wat heb je er nog voor gekregen?

Gebruikersavatar
rarigtering
Geregistreerd lid

Re: 900 cabrio classic 1986 register

Bericht door rarigtering » vr 18 jul, 2014 21:22

Nou, ik heb hem te koop gezet. Voor de liefhebber. Nog in erg goede staat. Nette lak. Steolen mogen vernieuwd (heb een extra setje in garage).
Bak 2 jaar geleden gereviseerd. Zeer goede kap (4 jaar oud) nieuwe achterruit. Altijd in onderhoud bij Saab garage.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/saab ... mympSeller" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Re: 900 cabrio classic 1986 register

Bericht door Robbert » vr 18 jul, 2014 22:11


Prullos
Geregistreerd lid

Re: 900 cabrio classic 1986 register

Bericht door Prullos » do 26 feb, 2015 0:41

Als iemand overweegt zijn 86 steilneus cabrio te verkopen dan houd ik me warm aanbevolen.
De conditie mag redelijk zijn; ik ben toe aan een restauratie project om dit icoon in glorie te herstellen.

Gebruikersavatar
Ewout
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: 900 cabrio classic 1986 register

Bericht door Ewout » do 26 feb, 2015 7:41

Goed plan!

Er staan er meerdere te koop momenteel. Meest interessant vind ik de oudste (bekende) productiewagen (serienummer 015003). Een van de eerste gebouwd dus. Een handbak, te koop voor $400 in de US. Reken $2,000 transportkosten...

Gebruikersavatar
DaVinz
Geregistreerd lid

Re: 900 cabrio classic 1986 register

Bericht door DaVinz » do 26 feb, 2015 9:06

wow gaaf, heb je ook een linkje?
Een is al genoeg, maar kijken is altijd leuk :)

Gebruikersavatar
Ewout
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: 900 cabrio classic 1986 register

Bericht door Ewout » do 26 feb, 2015 9:55

Geen linkje, maar hij staat op de Facebook groep. :)
(zie onderschrift)

Prullos
Geregistreerd lid

Re: 900 cabrio classic 1986 register

Bericht door Prullos » do 26 feb, 2015 11:57

Dank voor de tip Falcon, heb hem gevonden. Ik ga de verkoper proberen te contacteren.

Gebruikersavatar
Mark14
Geregistreerd lid

Re: 900 cabrio classic 1986 register

Bericht door Mark14 » do 26 feb, 2015 15:27

Had je deze al in het register staan? (Heb geen Facebook).

Afbeelding

Gebruikersavatar
Ewout
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: 900 cabrio classic 1986 register

Bericht door Ewout » do 26 feb, 2015 21:24

Ja, staat erin! Deze rijdt tegenwoordig in Duitsland rond...

Plaats reactie